1. Acasă
  2. Despre Brother
  3. Brother Earth
  4. Valori și filosofie

Valori și filosofie

Brother s-a angajat să fie o companie responsabilă, etică și să reducă impactul asupra mediului, implementând în acest sens politici, coduri de practică și Brother Group Global Charter.(Statut al grupului Brother). 

La nivel de companie, urmărim să contribuim la obținerea unei dezvoltări sustenabile luând în considerare impactul asupra mediului pentru toate operațiunile pe care le desfășurăm.

La nivel individual, promovăm conștiința ecologică a acțiunilor noastre și ne asigurăm că responsabilitatea socială a companiei se regăsește la baza tuturor acțiunilor noastre. 

Un mesaj din partea Președintelui Brother  

Crearea unei societăți sustenabile 


Direcții globale către o dezvoltare sustenabilă

În septembrie 2015, la summitul Națiunilor Unite a fost adoptată Agenda pentru Dezvoltare Sustenabilă 2030. Agenda stabilește Obiective de Dezvoltare Sustenabilă pentru perioada 2016 - 2030 (care definește situația ideală la nivel mondial) pentru a indica o cale de dezvoltare sustenabilă. Obiectivele dezvoltării necesită acțiuni pentru a gestiona condițiile de degradare e mediului precum încălzirea globală, poluarea și reducerea biodiversității.

 

Promisiunea unor eforturi susținute și continue

The Brother Group Global Charter ("Global Charter" - Statutul Global al Grupului Brother) a fost creat în 1999 și stă la baza tuturor activităților Grupului Brother la nivel global. În Statutul Global, Grupul Brother promite să aibă un rol în a ajuta societatea să obțină dezvoltare sustenabilă luând în considerare în mod activ și constant impactul asupra mediului al tuturor operațiunilor desfășurate. În 2010, Grupul Brother a creat sloganul "Brother Earth", și a accelerat eforturile, incluzând conservarea biodiversității alături de acționari, bazat pe un mesaj comun "Working with you for a better environment."


Rezultate ale Planul de acțiune privind mediul al Grupului Brother 2015 (2011-2015)

Am identificat probleme importante și am stabilit obiective ambițioase sub denumirea de Brother Group Environmental Action Plan 2015 (2011-2015). Am obținut certificări de mediu în anumite țări, am oferit informații de mediu despre produsele noi, și am actualizat permanent cadrul de lucru pentru a respecta legile și reglementările în vigoare în diverse regiuni. Protejăm ecosisteme de păduri și oceane în peste 100 de locații din întreaga lume, implicând 43 de birouri ale Grupului Brother. De notat, privind reducerea emisiilor de CO2, fabricile din afara Japoniei au îndeplinit obiectivele pe termen mediu pentru FY2020 (1 aprilie 2020-31 martie 2021), și au început să lucreze la Obiectivele 1, 2 și 3. Astfel, progresul constant s-a realizat în colaborare cu acționarii.

 

Asigurarea unui succes de durată

În martie 2016, Grupul Brother a formulat Mid-Term Business Strategy "CS B2018"  bazată pe Statutul Global al Grupului Brother ca agendă pentru realizarea viziunii companiei pe termen mediu și lung, Global Vision 21. Vom spori eforturile de îndeplinire a Brother Group Environmental Action Plan 2018 (2016-2018) (instrucțiuni privind activitățile legate de mediu pentru CS B2018) pentru a spori valoarea mărcii Brother și a oferi mai multă încredere clienților; vom fi o companie de care angajații să fie mândri; și care să aibă un succes îndelungat.

Brother Industries, Ltd.
Representative Director & President
Toshikazu Koike

Politica socială și etică

Brother se mândrește cu politicile sale de respect și egalitate, construite pe fundații solide de încredere și integritate. Politica noastră etică și Statutul Global al Grupului Brother stau la baza relațiilor cu partenerii, asigură consecvență, decizii, acțiuni și comportament la nivel global,  și ne ajută să îndeplinim filosofia proprie "At your side" în tot ceea ce facem.

Citiți Politica Socială și Etică

Politica de mediu

Brother aspiră să acționeze pozitiv și continuu la reducerea impactului negativ asupra mediului și să sporească sustenabilitatea operațiunilor. Impactul asupra mediului este luat în considerare la fiecare stadiu din ciclul de viață al unui produs, de la design, dezvoltare și fabricare la utilizare, eliminare și reciclare.

Citiți Politica de mediu