Direcții globale către o dezvoltare sustenabilă
În septembrie 2015, la summitul Națiunilor Unite a fost adoptată Agenda pentru Dezvoltare Sustenabilă 2030. Agenda stabilește Obiective de Dezvoltare Sustenabilă pentru perioada 2016 - 2030 (care definește situația ideală la nivel mondial) pentru a indica o cale de dezvoltare sustenabilă. Obiectivele dezvoltării necesită acțiuni pentru a gestiona condițiile de degradare e mediului precum încălzirea globală, poluarea și reducerea biodiversității.
Promisiunea unor eforturi susținute și continue
The Brother Group Global Charter ("Global Charter" - Statutul Global al Grupului Brother) a fost creat în 1999 și stă la baza tuturor activităților Grupului Brother la nivel global. În Statutul Global, Grupul Brother promite să aibă un rol în a ajuta societatea să obțină dezvoltare sustenabilă luând în considerare în mod activ și constant impactul asupra mediului al tuturor operațiunilor desfășurate. În 2010, Grupul Brother a creat sloganul "Brother Earth", și a accelerat eforturile, incluzând conservarea biodiversității alături de acționari, bazat pe un mesaj comun "Working with you for a better environment."
Rezultate ale Planul de acțiune privind mediul al Grupului Brother 2015 (2011-2015)
Am identificat probleme importante și am stabilit obiective ambițioase sub denumirea de Brother Group Environmental Action Plan 2015 (2011-2015). Am obținut certificări de mediu în anumite țări, am oferit informații de mediu despre produsele noi, și am actualizat permanent cadrul de lucru pentru a respecta legile și reglementările în vigoare în diverse regiuni. Protejăm ecosisteme de păduri și oceane în peste 100 de locații din întreaga lume, implicând 43 de birouri ale Grupului Brother. De notat, privind reducerea emisiilor de CO2, fabricile din afara Japoniei au îndeplinit obiectivele pe termen mediu pentru FY2020 (1 aprilie 2020-31 martie 2021), și au început să lucreze la Obiectivele 1, 2 și 3. Astfel, progresul constant s-a realizat în colaborare cu acționarii.
Asigurarea unui succes de durată
În martie 2016, Grupul Brother a formulat Mid-Term Business Strategy "CS B2018" bazată pe Statutul Global al Grupului Brother ca agendă pentru realizarea viziunii companiei pe termen mediu și lung, Global Vision 21. Vom spori eforturile de îndeplinire a Brother Group Environmental Action Plan 2018 (2016-2018) (instrucțiuni privind activitățile legate de mediu pentru CS B2018) pentru a spori valoarea mărcii Brother și a oferi mai multă încredere clienților; vom fi o companie de care angajații să fie mândri; și care să aibă un succes îndelungat.