1. Acasă
  2. Soluții pentru afaceri
  3. Scanare coduri de bare
Barcode-utility-scanning-document

Utilizarea simplă a codurilor de bare

Scanarea mai multor documente în același timp, salvarea, și apoi denumirea lor poate fi solicitantă și lua mult timp.
 
Software Barcode Utility de la Brother permite scanarea și procesarea rapidă a codurilor de bare, reducând riscul apariției unor erori. 
 
Utilitarul de recunoaștere a codurilor de bare analizează codul de bare și procesează automat documentul în server. Folosind o tehnologie avansată de direcționare a documentelor, fișierele sunt salvate în locația dorită, automatizând separarea tipurilor de documente, și salvarea individuală a fiecărui fișier în locația dorită din rețea. Toate acestea pot fi făcute direct de pe scanner cu un upgrade de software. Nu este necesară utilizarea unui calculator, procesul de gestionare a documentelor este rapid și sigur.  

Îmbunătățiți modul de partajare și arhivare a documentelor

Barcode-utility-save-time

Economie de timp

Optimizați modul de lucru scanând documente cu coduri de bare.
Barcode Utility grupează pagini individuale în documente, și denumește documentele în funcție de informația din codul de bare. Acestea sunt apoi salvate automat în fișiere noi în locația dorită. 
Barcode-utility-secure

Securitate sporită

Scanarea documentelor într-un mediu partajat și mutarea manuală a documentelor poate duce la pierderi de fișiere sau alte erori. Brother Barcode Utility oferă un flux de lucru clar structurat, preluând informațiile din codul de bare și salvând fișierul exact  în locația dorită. 
Barcode-reduce-error

Mai puține erori

Când datele sunt introduse de oameni, pot apărea ușor erori. Automatizând procesul, și utilizând datele din codurile de bare, copiile digitale pot fi salvate mereu în locația și cu denumirea corecte, făcându-le ușor de găsit de fiecare dată. 

Întrebări frecvente Barcode Utility

Odată configurat, serviciul Barcode Utility rulează în fundal permițând un flux de lucru autonom al documentelor scanate ce conțin coduri de bare. Vă permite să:
1. Grupați pagini individuale în documente în funcție de codul de bare sau numărul de pagini.
2. Redenumiți fișiere cu documente disparate în funcție de codurile de bare de pe pagini.
3. Re-direcționați fișiere separate către locațiile dorite în funcție de codurile de bare de pe pagini.
Barcode Utility poate detecta până la 13 tipuri de coduri de bare 1D și 2D uzuale (CODE 39, ITF, CODABAR, CODE 93, CODE 128, UPC-A, UPC-E, EAN-8, EAN-13, GS1 DATABAR, QR CODE, DATAMATRIX, PDF417)
Documentele pot fi salvate în format PDF ca PDF, PDF/A-1b, sau TIFF

Barcode Utility este o soluție personalizată pentru scanarele ADS-2400N, ADS-2800W, ADS-3000N sau ADS-3600W.

Versiunile standard ale acestor modele nu suportă această funcție. 

"Hot folders" sunt foldere monitorizate care sunt asociate cu anumite moduri de procesare a operațiunilor ce definesc un set de funcții de direcționare și setări de fișiere înregistrate ca profil de lucru. Simpla scanare și salvare a fișierului într-un "hot folder" permite executarea profilurilor de lucru asociate și salvarea automată a documentelor în locația corectă. 

Dacă a fost configurat un "hot folder" (folder destinație), trebuie selectat unul dintre cele trei moduri de procesare a operațiunii.

1. Utilizarea tuturor profilurilor de lucru activate - Toate profilurile de lucru înregistrate asociate cu un folder destinație vor fi active pentru toate fișierele din folder-ul destinație.

2. Utilizarea profilurilor de lucru activate ce filtrează după numele fișierului - Profilurile de lucru asociate cu numele fișierului de intrare din folder-ul destinație vor fi aplicate pentru fișierul de intrare.
3. Utilizarea profilurilor de lucru activate ce filtrează după metadata - Profilurile aplicate fișierului de intrare vor fi filtrate de metadata din fișierul XML.
Profilurile de lucru conțin informații pentru separarea documentelor, proprietățile fișierului rezultat și destinația unde sunt salvate acestea. Interacțiunea eficientă dintre aceste funcții este necesară pentru a configura fluxurile de lucru.
Fișierul rezultat sau destinația poate avea un nume personalizat sau pot fi aplicate reguli pentru nume de fișiere. Combinând o locație fixă cu diverse reguli pentru nume, pot fi create subfoldere ca locații de destinație pentru fișiere.
Sistem de operare client - Windows 7®, Windows 8.1®, Windows® 10
Sistem de operare server - Windows Server® 2008 R2, Windows Server® 2012, Windows Server® 2012 R2, Windows Server® 2016