Adăugat în coș
  1. Acasă
  2. Soluții pentru afaceri
  3. Soluții Retail
  4. Birou
Angajată la birou alături de imprimantă Brother MFC-L6900DW

De ce să alegeți Brother pentru imprimare și scanare la birou?

La Brother recunoaștem provocările cu care se întâlnesc angajații din birouri. Birourile din mediul retail trebuie să proceseze volume mari de comenzi venite pe diverse canale și să mențină un nivel înalt al serviciilor.

Știm că fiecare magazin retail este diferit, iar îndeplinirea cerințelor unei generații alerte prezintă provocări unice. Pentru a lucra eficient, biroul trebuie să fie bine organizat.

Echipa de retail de la Brother înțelege provocările pieței de retail. Lucrăm împreună cu partenerii din retail pentru a crea soluții de imprimare și scanare personalizate care să se potrivească cerințelor specifice.

Înțelegem mediul office din retail

Integrare ușoară cu sistemele existente și gestionarea sarcinilor imprimate pentru a reduce costurile. 

Reduceți amprenta asupra mediului prin transformare digitală și mai puține deșeuri. 

Echipamentele portabile sunt în special utile pentru magazinele retail mici unde spațiul este important.

Soluții de imprimare și scanare personalizate pentru a îndeplini nevoile specifice biroului dumneavoastră. 

 

Dimensiunile compacte ale imprimantelor, scanerelor și echipamentelor portabile vă ajută să eliberați spațiu important în depozite sau magazine. 

Partajare securizată a informațiilor, respectând GDPR, între echipele de la birou și cele din depozit. 

Scaner desktop Brother ADS-3600W pe birou arhivând note de livrare în depozit

Note de livrare și arhivarea documentelor

Scanați și salvați automat note de livrare pentru a păstra o evidență exactă a stocurilor. Asigurați accesul imediat al colegilor din alte departamente pentru a bunurile să fie procesate. 

  • Administrarea din depozite ușor de folosit și economică
  • Integrare completă cu sistemele de gestiune existente
  • Scanare sigură pentru stocuri exacte

 

Explorați arhivarea documentelor și notelor de livrare

Angajat alături de imprimantă Brother ținând un document

Imprimare pentru birouri

Imprimare de comenzi, note de livrare și facturi la volume mari, fără efort. Investiți în cartușe de capacitate mare și imprimați documente de calitate înaltă pentru mai mult timp. 

  • Reduceți costurile folosind cartușe de toner de capacitate mare
  • Tăvi cu capacitate mare pentru imprimare la volum mare
  • Text clar și lizibil pentru a reduce erorile

Explorați imprimarea la birou

Persoană imprimând cu ajutorul cardului pe imprimantă multifuncțională Brother

Imprimare securizată

Este esențial să vă asigurați că informațiile despre clienți rămân confidențiale. Accesul la informații poate fi limitat prin card NFC (Near-field Communications) sau autentificare cu PIN. Documentele pot fi imprimate doar de personalul autorizat. 

  • Imprimarea securizată reduce riscul ca informațiile despre clienți să fie nesupravegheate
  • Asigurați accesul flexibil în funcție de nevoile angajaților
  • Compact, pentru zone unde spațiul este important

Explorați imprimarea securizată

Doriți informații suplimentare sau aveți o întrebare?