Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Driver / Software (22) Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Actualizați Driver-ul sau Firmware-ul pentru echipamentul dvs. Brother Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Aparatul meu Brother nu a putut fi găsit prin rețea când am instalat driverele pe computer. Configurarea setărilor de scanare utilizate frecvent pe calculator. Cum puteți identifica Sistemul de operare (OS). Cum se deschide Control Panel (Control Panel pentru Windows) De unde pot descărca aplicația Brother iPrint&Scan pentru Mac? Descărcarea unui fișier de la secțiunea "Descărcări" și salvarea acestuia pe un calculator cu Windows 8. Dezinstalarea programului software Brother și a driverelor (Windows) Indicatorul LED „Scanare către computer” este aprins sau un fel de dungă zebră apare pe afișajul aparatului cândaparatul este pornit Instalarea driver-ului integrat Windows 10 S. Instalarea PaperPort™ 12SE/14SE (Windows) Instalați software-ul aparatului Brother de pe discul de instalare furnizat sau din Pachetul complet de drivere. (Windows) În Windows, driverul de imprimantă sau scaner Brother este într-o limbă străină. Cum pot modifica driverul de imprimantă sauscaner pentru a fi în limba locală? La actualizarea firmware-ului folosind meniul "Firmware Update" al echipamentului Brother, apare o eroareși actualizarea de firmware nu se efectuează. Mesajul de eroare „No machine found” (niciun echipament găsit) apare când am instalat drivere cu conexiuneUSB (pentru Windows). Modificarea setărilor de scanare în ControlCenter. Nu pot instala driverul de imprimantă Brother (MacOS 10.15 sau versiuni anterioare) Nu pot salva un fișier descărcat de pe site-ul web de asistență Brother (pentru Windows) Verificaţi tipul driverului de scaner conectând cablul USB/ Paralel. Verificați versiunea de firmware. Mai mult
Setări reţea (7) Activarea sau dezactivarea interfeței de rețea a echipamentului Brother. Aparatul meu Brother nu a putut fi găsit prin rețea când am instalat driverele pe computer. Care este parola implicită pentru echipamentul Brother din rețea, BRAdmin, Remote Setup sau Web Based Management? Dacă doriți să verificați dacă echipamentele din rețea funcționează corect Readuceţi setările de reţea la valorile implicite Software-ul BRAdmin Professional nu poate localiza mașina Brother în rețeaua mea. Verificați adresa IP sau numele nodului echipamentului dumneavoastră