Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (10) Activarea funcţiei de blocare a setărilor Control setări driver imprimantă (disponibil numai pentru Windows®) Cum se utilizează Driver Deployment Wizard (disponibil doar pentru Windows) Modificarea setărilor echipamentului de pe calculator. Nu pot utiliza Gmail pentru funcțiile de e-mail (cum ar fi Scan-to-email) și Fax prin Internet (i-Fax) Protejați echipamentul Brother împotriva accesului neautorizat prin rețea Resetaţi aparatul dumneavoastră Brother Restricționarea accesului calculatoarelor care accesează echipamentul Brother. Schimbarea parolei de blocare a setărilor Setarea parolei de blocare a setărilor Mai mult
Copiere (13) Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Ondulată sau vălurită Pete de toner Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Mesaje de eroare (30) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) Înlocuiţi cartuşul de toner. (Video) Hârtia este blocată în interiorul aparatului. (Video) Hârtia este blocată în spatele aparatului. (Video) Hârtia este blocată în tava de hârtie. (Video) Hârtia este blocată în tava duplex 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Aliment. manuală (Manual Feed) Auto-diagnostic Când rulez utilitarul de actualizare firmware, pe ecranul calculatorului apare mesajul "Program failed to run"(Programul nu a putut fi executat). Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! (Drum !) Detectare imposibilă (Cannot Detect) DimensNeconc (Size Mismatch) Eroare cartuș Eroare dim. DX sau Eroare dim. duplex (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Hârtie tava 1 / tava 2 / tava 3 / tava 4 Impr Impos ## (Print Unable ##) Lipsă toner Nepotrivire tip media sau nepotrivire media(Media Type Mismatch sau Media Mismatch) Nu pot repara conexiunea cu fir sau wireless utilizând Network Connection Repair Tool (Windows) Pe Macintosh primesc un mesaj care mă informează că "The optical photoconductor needs to be replaced./ The paper tray isalmost empty. " (Unitatea de cilindru trebuie înlocuită/Tava de hârtie este aproape goală). Pe Status Monitor apare "Offline". Prea puţin toner (TONER LOW) Primesc în continuare mesajul de eroare „Replace Drum” sau „Drum End Soon” după ce înlocuiescunitatea de cilindru cu una nouă. T1 Fără hârtie (No Paper T1) Tocmai am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Low" / "ReplaceToner" / "Toner Ended" şi ledul Toner este încă aprins sau clipeşte. Toner consumat (TONER ENDED) Toner greșit (Wrong Toner) Mai mult
Fax (15) Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Nu pot utiliza Gmail pentru funcțiile de e-mail (cum ar fi Scan-to-email) și Fax prin Internet (i-Fax) Ondulată sau vălurită Pete de toner Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Linux (17) Când încerc să trimit un PC-FAX, hârtia este imprimată în loc să fie trimisă prin FAX. (Linux) Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Ce format de pachet de drivere este acceptat de distribuția mea Linux? Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Lista de comenzi a brscan. (Linux) Nu pot imprima de pe un PC client pe o imprimantă de pe un print server. (Linux) Nu pot imprima sau scana prin USB pe Debian 11 sau mai recent, Ubuntu 20.04 sau mai recent sau pe un derivat al său(Linux) Nu pot instala driverele Brother pe Debian 10 (Linux) Nu pot instala driverul de imprimantă Linux în Fedora 33 sau o versiune ulterioară. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Verificarea volumului de cerneală sau toner rămas (Linux) Mai mult
Mobil (17) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers found" apare când ating pictograma Print de pe dispozitivul meu mobil(iPhone, iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Utilizarea Mopria™ Print Service (MPS) cu echipamentul Brother Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (13) (Video) Hârtia este blocată în interiorul aparatului. (Video) Hârtia este blocată în spatele aparatului. (Video) Hârtia este blocată în tava de hârtie. (Video) Hârtia este blocată în tava duplex (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Cute pe plicuri Cute sau încreţituri De curând, când imprim un document din tava de alimentare manuală, echipamentului Brother îi ia mai mult timp decât de obiceipentru a începe alimentarea hârtiei. Cum pot reduce durata de timp necesară începerii alimentării hârtiei? După ce s-a terminat hârtia din tava selectată, echipamentul Brother imprimată pe un alt tip de hârtie și alt tipdintr-o altă tavă. Imagine înclinată Încărcarea hârtiei în tava de hârtie Ondulată sau vălurită Opriți alimentarea cu hârtie de două ori prin aparat atunci când imprimați pagini individuale cu 2 fețe (duplex)pornite în driverul imprimantei. (Numai pentru Windows® ) Mai mult
Imprimare (57) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Add your Brother machine with AirPrint (macOS) Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Anularea unei acţiuni de imprimare Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Aparatul imprimă fără să i se comande, sau imprimă pagini fără sens. Brother iPrint & Scan nu poate găsi echipamentul meu Brother (macOS) Calitate slabă Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cute pe plicuri Cute sau încreţituri De curând, când imprim un document din tava de alimentare manuală, echipamentului Brother îi ia mai mult timp decât de obiceipentru a începe alimentarea hârtiei. Cum pot reduce durata de timp necesară începerii alimentării hârtiei? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Fixare slabă Fundal gri Imagine înclinată Imagini dublate Imprimare cu goluri Imprimare pe plicuri, etichete sau hârtie groasă din fanta de alimentare manuală. Imprimarea automată în format broșură (Windows) Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei (imprimare duplex automată). Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ Scanarea folosind un dispozitiv mobil. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Mesajul de eroare "No AirPrint Printers found" apare când ating pictograma Print de pe dispozitivul meu mobil(iPhone, iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima de pe calculator prin USB. Nu pot imprima pe o rețea wireless (Wi-fi) (Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Nu pot repara conexiunea cu fir sau wireless utilizând Network Connection Repair Tool (Windows) Ondulată sau vălurită Opriți alimentarea cu hârtie de două ori prin aparat atunci când imprimați pagini individuale cu 2 fețe (duplex)pornite în driverul imprimantei. (Numai pentru Windows® ) Pete de toner Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Reducerea consumului de toner Reducerea zgomotului la imprimare Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Ştergerea sarcinilor de imprimare din coada de imprimare. Totul negru Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Scanare (10) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Brother iPrint & Scan nu poate găsi echipamentul meu Brother (macOS) Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea/ Scanarea folosind un dispozitiv mobil. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot repara conexiunea cu fir sau wireless utilizând Network Connection Repair Tool (Windows) Nu pot scana un document folosind Brother iPrint & Scan (Windows / macOS) Mai mult