Fondat iniţial acum 100 de ani în Nagoya, Japonia, Brother are o istorie bogată în Europa care datează de acum 50 de ani.

Grupul Brother furnizează produse şi servicii pentru clienţii din toată lumea, având 17 unităţi de producţie (inclusiv patru fabrici aparţinând Brother Industries, Ltd.) şi 52 unităţi de vânzare în 44 de ţări şi regiuni din întreaga lume (conform datelor din aprilie 2013).

Brother a activat în Irlanda începând cu anul 1958 şi este membru al Grupului Global Brother. În prezent, Brother Irlanda conduce unităţi de vânzări / marketing, depozitare şi servicii post-vânzare de la sediul său situat în Boeing Road, Airways Industrial Estate, Santry, Dublin 17, de unde gestionează  toate produsele Brother, cu excepţia maşinilor unelte.

Astăzi, linia de produse include nu numai maşini de cusut de uz casnic şi industrial, ci şi maşini unelte şi echipamente de informare şi comunicare de la Printing & Solutions Business Brother- Imprimante, aparate All in one, faxuri, imprimante de etichetare şi scanere, alături de consumabile şi accesorii originale marca Brother.

Viziunea europeană a secolului 21 obligă compania Brother să depună eforturi pentru a deveni o organizaţie unitară de talie mondială în domeniul vânzărilor şi marketingului, să lanseze cu mândrie produse unice pe piaţă şi să fie „Alături de dumneavoastră” în activităţile desfăşurate zilnic.

Comunitatea Economică Europeană a fost înființată cu un an mai devreme prin semnarea Tratatului de la Roma. Brother din Nagoya a recunoscut acest eveniment ca fiind un punct de dezvoltare foarte important și a identificat Europa ca un teritoriu cheie pentru creșterea companiei.
Firma de mașini de cusut Jones era una dintre mărcile preferate de britanici, însă compania suferea de pe urma lipsei de investiții și a dezvoltării. Decizia Brother de a face această achiziție ne-a permis să ne stabilit rapid în Marea Britanie. 

Acest produs, conceput de CDCC şi realizat în fabricile Brother, a inspirat decizia companiei de a îşi diversifica oferta de produse pentru tehnologii de birou. Acest lucru s-a dovedit a fi esenţial în transformarea Brother în compania de astăzi.

După decizia de diversificare, maşinile de scris electronice de la Brother au câştigat rapid popularitate pe plan mondial şi au determinat o creştere şi o recunoaştere majoră a companiei Brother ca un competitor serios în domeniul tehnologiei de birou.

Imprimarea cu laser se impunea ca tehnologia de imprimare a momentului, iar Brother a putut să îşi dezvolte propriile produse de mare viteză pentru piaţa dinamică a birourilor. Astăzi, Brother este un producător de talie mondială a acestor produse.

Demonstrând că Brother are o capacitate reală de inovare, compania a dezvoltat o nouă tehnologie pentru etichete. Bazată pe un concept original Brother, această inovaţie iniţială a dus la crearea unui întreg sistem de produse pentru etichete care astăzi oferă unele dintre cele mai rezistente etichete din lume.

Continuând să fim dedicați inovației, compania a făcut un progres semnificativ prin integrarea funcţiilor multiple într-un singur aparat, lansând prima imprimantă multifuncţională laser. Prin integrarea funcțiilor de imprimare, scanare, fax și telefon într-un singur echipament, Brother a impus un nou standard în domeniu şi a dat naştere unei categorii complet noi de produse.

Brother a reprodus succesul avut cu imprimantele multifuncţionale laser în tehnologia inkjet. Acest lucru a rezultat în crearea mai multor produse mai mici, mai silenţioase, și chiar mai colorate, însă la fel de bogate în funcţii precum predecesoarele echipamente laser.

Acest produs miniaturizat a fost şi a rămas singurul de acest gen din lume, cu o dimensiune atât de mică şi totuşi atât de capabil. Aceasta soluție inovatoare rezolvă numeroase probleme ale imprimării mobile și a fost adoptată rapid de numeroase organizații.

O adevărată descoperire a secolului 21, bazată pe experienţa legată de etichete a companiei Brother, această tehnologie nouă permite imprimarea de etichete Radio Frequency Identification. Această tehnologie, a cărei implementare este foarte costisitoare în mod obișnuit, poate fi realizată cu costuri mici, datorită celor mai recente progrese tehnologice ale companiei Brother.