1. Acasă Brother
  2. Suport
  3. Garanție produse
  4. Parteneri service

Echipamentele Brother sunt proiectate și construite folosind cele mai înalte standarde, sunt recunoscute pentru fiabilitate, Brother fiind unul dintre primii producători ce oferă până la 3 ani garanție la toate produsele sale, însă, ca orice echipament electronic sofisticat, acestea pot suferi ocazional defecțiuni.

În cazul în care constatați o problemă în funcționarea echipamentului, vă recomandăm să studiați mai întâi manualul echipamentului sau secțiunea de întrebări frecvente și depanare din cadrul site-ului de suport Brother, pentru a încerca remedierea problemei de către dumneavoastră.

Dacă remedierea nu este posibilă a fi făcută de către dumneavoastră, atunci vă rugăm să contactați un centru de service autorizat Brother, unde puteți avea satisfacția unei reparații sigure efectuate de către personal specializat și veți beneficia de garanție de doi ani pentru piesele înlocuite în aceste centre.

Dacă sunteți o companie, vă sugerăm să contactați mai întai furnizorul dvs. de produse Brother pentru a verifica dacă au certificare service autorizată de Brother.

Partener de service autorizat Brother:

ClickServ (fost SISTEC)

Site: www.clickserv.ro

Email: dispecerat@clickserv.ro

București
Bulevardul Bucureştii Noi 25A, Sector 1,
Telefon: +40219633; +40728119633
Fax: +40214083016