Adăugat în coș
În această perioadă de incertitudine, dorim să vă informăm că la Brother facem tot posibilul pentru a oferi asistență și ajutor clienților noștri. Datorită situației provocate de Coronavirus – COVID-19, este posibil să existe un impact asupra disponibilității serviciilor de suport pentru clienți. Se poate întâmpla să apară întârzieri la răspunsurile pe email sau indisponibilitate la apelurile telefonice. Brother face tot posibilul pentru a oferi suport și pentru a reduce aceste întârzieri. În primă instanță, vă sugerăm să folosiți materialele de suport disponibile online, Întrebările frecvente și aplicațiile ce pot fi descărcate. Dacă nu puteți găsi o rezolvare folosind materialele și informațiile disponibile online, vă rugăm să ne trimiteți un email. Ne cerem scuze pentru orice neplăceri și vă mulțumim pentru înțelegere.
  1. Acasă
  2. Suport

At Your Side

Căutați suport pentru dispozitivul dumneavoastră Brother? Poate este nevoie să descărcați cel mai recent software sau să înregistrat produsul dumneavoastră nou Brother. Introduceți numele modelului sau căutați-l în listă.

Dacă nu este returnat niciun rezultat, vă rugăm să vizitați pagina support.brother.com pentru mai multe produse...

Știu modelul echipamentului meu

Vedeți suportul disponibil pentru echipamentul dvs

Am nevoie de ajutor pentru a găsi modelul echipamentului

Vă ajutăm să găsiți echipamentul dvs

Nu cunoașteți modelul echipamentului?