Ce se întâmplă în continuare?

 

1. Solicitarea dvs. ajunge la unul dintre specialiștii noștri în Auto ID

Unul dintre specialiștii noștri Auto ID vă va contacta prin metoda preferată - fie prin telefon, fie prin e-mail.


2. Explorarea nevoilor întreprinderii dvs.

Expertul nostru va discuta cu dvs. pentru a înțelege cerințele specifice de etichetare și de imprimare chitanțe și pentru a ne asigura că putem crea o soluție care să funcționeze pentru afacerea dvs.


 

3. Veți primi o ofertă personalizată de la un partener Brother

Brother vă va prezenta unuia dintre partenerii noștri de încredere care va crea o ofertă personalizată și o soluție de imprimare termică specifică nevoilor dvs.


 

4. Punerea în funcțiune

Vom fi "At your side", alături de dumneavoastră, pentru a ne asigura că totul merge bine.

 

Vedeți Termeni și condiții.
Informațiile dumneavoastră vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Vă puteți răzgândi oricând făcând clic pe linkul de dezabonare din subsolul oricărui e-mail pe care îl primiți de la noi

Continuați să explorați soluțiile Brother Auto ID