1. Acasă Brother
  2. Soluții pentru afaceri
  3. Soluții personalizate
  4. Solicitare ajutor
Simbol imprimanta simbol email simbol asistenta

Primiți ajutor folosind panoul de control în 3 pași

Păstrați sub control performanțele imprimantei dvs. Brother solicitând ajutor direct de pe panoul echipamentului.

Solicitare ajutor este un serviciu Brother care permite administratorilor IT să depaneze cu ușurință erorile ce pot apărea. Pur și simplu apăsați opțiunea ”Solicitare ajutor” de pe panou și un raport cu diagnosticul complet este creat și expediat prin email către administratorul IT.

Cum poate să vă aducă beneficii Solicitare ajutor?

Pictograma ceas

Timp economisit

Diagnosticați rapid și eficient problemele tehnice.

Pictograma document gri

Raport de mentenanță

Administratorul IT va avea toate informațiile necesare pentru a începe procesul de depanare.

Pictograma stans de mana

Suport centralizat

Simplificați suportul tehnic aducând toate serviciile într-un singur loc.

Solicitați asistență în 3 pași simpli

Ecran tactil pe imprimanta Brother cu lista de servicii

1. Selectați "Solicitare ajutor"

Ecran tactil pe imprimanta Brother cu contact adresa email

2. Introduceți detaliile dvs.

Ecran tactil pe imprimanta Brother cu mesaj de finalizat

3. Solicitarea este trimisă către partenerul dvs. de service

Întrebări frecvente

Solicitare ajutor oferă o metodă simplă și eficientă pentru administratori sau partenerii de service de a oferi informații utile și sfaturi pentru echipamentul dvs. Brother. Cererile pentru asistență tehnică pot fi făcute direct din meniul imprimantei Brother conectate la rețea. Aceste solicitări sunt trimise pe email către administratorul de sistem sau partenerul de service.

Dacă nu sunteți siguri privind compatibilitatea, vă recomandăm să ne contactați pentru a vă oferi mai multe informații.

Dacă Brother reprezintă deja alegerea privind imprimarea, iar un program de tipul managed print service nu îndeplinește cerințele dvs., soluția Solicitare ajutor de la Brother face legătura între firma dvs. și partenerul de service cu care colaborați.

Solicitare ajutor funcționează doar cu imprimante pe care a fost activată această funcție specială. Pentru a activa serviciile Brother este necesară o licență și sunt compatibile cu: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW, DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, MFC-L9570CDW.

Nu este necesar hardware suplimentar. După ce au fost configurate informațiile despre partener, serviciul este gata de utilizare. 

Da. Solicitările trimise prin email către administratorul de sistem sau partenerul de service sunt expediate folosind criptarea SSL sau TLS.

Pe ecranul echipamentului, în meniul Servicii, va fi adăugată pictograma "Solicitare ajutor”. Fiecare solicitare de asistență tehnică include erorile echipamentului și informații suplimentare de diagnostic, oferind detaliile necesare pentru a depana echipamentul în mod eficient.

Aplicația noastră gratuită Brother Software License Management Tool este cea mai bună cale de a activa orice servicii și soluții achiziționate. Pentru a activa soluția Solicitare ajutor, trimiteți un fișier cu o licență validă către echipament. Puteți găsi mai multe informații aici

Sunteți interesat de Request Help și doriți mai multe detalii? Completați formularul de mai jos și vă vom ajuta. 

Consultați Termene și condiții.

Informațiile dvs. sunt procesate respectând Politica de confidențialitate