1. Acasă Brother
  2. Sfaturi pentru a lucra de acasă

Găsiți echipamentul potrivit pentru munca de acasă

Profitați la maxim de biroul de acasă

Munca de acasă poate oferi flexibilitate și independență, însă poate aduce și anumite provocări. Când lucrați de acasă puteți fi mai ușor distras, iar comunicarea mai redusă cu colegii și dificultatea păstrării unui echilibru între muncă și viața personală poate duce la scăderea productivității și a concentrării. Cu toate acestea, dacă vă creați un spațiu de lucru adecvat și respectați un program de lucru, puteți fi la fel de productiv și de eficient și atunci când lucrați de acasă. Brother rămâne ”At your side” și a creat un ghid pentru a vă ajuta să vă optimizați spațiul de lucru de acasă și să rămâneți productiv.

Picture of woman putting a labelled file on a bookcase

1. Cum să creați un spațiu de lucru acasă

Sunt două aspecte de care puteți să țineți seama atunci când vă creați un spațiu de lucru acasă:

  • Unde se va afla spațiul de lucru de acasă? Veți lucra multe ore în spațiul de lucru și trebuie să vă gândiți foarte atent la biroul fizic și echipamentele de care aveți nevoie.
  • Care sunt resursele de care aveți nevoie pentru a lucra? Țineți seama de lucrurile pe care deja le aveți, precum echipamente, și de un buget înainte de a lua decizii privind noi achiziții.

femeie la birou cu bicicletă galbenă alături

2. Cum să lucrați confortabil de acasă

Spațiul de lucru trebuie să fie atât funcțional cât și confortabil. Asigurați-vă un spațiu de lucru cât mai ergonomic și un obicei de lucru, având la dispoziție echipamentele de care aveți nevoie.

  • Un scaun ergonomic, un suport pentru picioare, și un birou de înălțimea potrivită vor face o mare diferență pentru sănătatea dumneavoastră dar și pentru productivitate
  • Tastatura și mouse-ul bine poziționate și un monitor la nivelul ochilor vă ajută să vă concentrați mai bine și să lucrați mai eficient

femeie luând notițe cu telefon mobil alături

3. Cum să lucrați cât mai eficient

Lucrul de acasă poate necesita puțină disciplină și răbdare la început. Încercați să vă creați o rutină de lucru pe care să o respectați.

  • Program pentru timpul de lucru și pauze; treziți-vă și pregătiți-vă de muncă ca de obicei și aveți grijă să adăugați pauzele obișnuite de cafea și de masă la programul dumneavoastră.
  • Creați o listă de activități pentru sarcinile și prioritățile dumneavoastră și păstrați biroul cât mai ordonat înainte de a începe munca. Citiți Sfaturile organizatorice pentru mai multe idei.
  • Reduceți activitățile care vă pot distrage de la muncă, dar dedicați timp familiei și prietenilor în timpul pauzelor. 

Femeie lucrând de acasă lângă imprimantă

Imprimante & echipamente multifuncționale

Consultați gama de produse pentru munca de acasă ce vă poate fi de ajutor.

Explorați gama home office
Dulap cu rafturi și cutii de depozitare

Sfaturi de organizare

De la organizarea biroului la păstrarea unui echilibru între muncă și timpul personal, vă oferim 5 sfaturi pentru a vă organiza modul în care lucrați de acasă.

Aflați mai multe
Femeie la birou creând obiecte artizanale

Centru artizanal

Inspirați-vă și folosiți-vă creativitatea atunci când lucrați de acasă cu gama Brother Crafting

 

Aflați mai multe
Persoană ce decupează imaginea unui câine de pe creative centre

Creative Center

Brother Creative Center oferă gratuit jocuri, șabloane imprimabile pentru diverse activități, pagini de colorat și alte lucruri care vă ajută în muncă sau pentru activități alături de copii

Aflați mai multe