Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Driver / Software (14) În OS X v10.8.x. apare mesajul "xxxxxxx.xxx can't be opened because it is from an unidentified developer."(unde xxxxxxx.xxx este numele fişierului.) Încerc să instalez driverul cu setările de reţea, dar nu pot localiza un echipament Brother conectat la reţea pentru afinaliza instalarea driver-ului. (Pentru Windows) Configurarea setărilor de scanare utilizate frecvent pe calculator. Cum puteți identifica Sistemul de operare (OS). Descărcarea unui fișier de la secțiunea "Descărcări" și salvarea acestuia pe un calculator cu Windows 8. Dezinstalarea driverelor și software-ului Brother (Windows) Folosesc Windows. Introduc CD-ROM-ul distribuit cu echipamentul în unitatea CD-ROM a PC-ului, darfereastra de instalare nu este afişată automat pe PC. Instalarea driver-ului integrat Windows 10 S. Instalarea PaperPort™ 12SE pe Windows 10. Instalarea Presto!® BizCard® pe Windows 10. Modificarea setărilor de scanare în ControlCenter. Nu pot finaliza instalarea software-ului Brother deoarece se oprește când apare ecranul pentru conectarea cablului (Windows). Nu pot instala driverul de imprimantă Brother (MacOS 10.15 sau versiuni anterioare) Nu pot instala driverul pe Macintosh de pe CD-ROM/ul oferit cu echipamentul meu Brother. (Pentru Mac OS X 10.7 saumai recent) Mai mult
Setări reţea (12) Ce este modul Infrastructură? Ce înseamnă modul Ad-hoc? Ce înseamnă WEP? Ce înseamnă WPA-PSK/ WPA2-PSK, TKIP şi AES? Ce tip(uri) de conexiuni pot utiliza cu aparatul meu Brother şi o reţea wireless? Cum îmi configuez scanerul ADS pentru a scana în rețea, fără a primi mesajul „eroare de trimitere” sau„eroare de înaintare”? Readuceţi setările de reţea la valorile implicite din fabrică Software-ul BRAdmin Professional nu poate localiza mașina Brother în rețeaua mea. Verificați adresa IP sau numele nodului echipamentului dumneavoastră Verificați adresele IP ale PC-ului și ale aparatului Brother Verificați dacă echipamentul Brother este conectat la rețeaua wireless (pentru Windows) Verificați conexiunea echipamentului Brother la rețeaua cablată (pentru Windows) Mai mult
Configurare produs (1) Cum îmi configuez scanerul ADS pentru a scana în rețea, fără a primi mesajul „eroare de trimitere” sau„eroare de înaintare”?