Adăugat în coș
  1. Acasă Brother
  2. Suport
  3. Contactati-ne
  4. Support Centre App
Pictogramă aplicație Centru asistență Brother

Descărcați pe dispozitivul dvs. mobil și obțineți asistență Brother într-o aplicație

Îndrumare cuprinzătoare privind configurarea produsului.

Manuale de produs.

Întrebări frecvente și remedierea erorilor.

Legătură directă către serviciul complet de asistență.

Întrebări frecvente despre aplicația Centrul de asistență

Pentru a instala aplicația SupportCenter pe dispozitivul mobile:

1. Descărcați aplicația Brother SupportCenter din App Store sau Google Play:

Pentru dispozitive Android 

Pentru dispozitive Apple (iPhone, iPad, și iPod touch)

 2. Apăsați pe “Brother SupportCenter” pentru a instala aplicația.

În funcție de produsul dvs., este posibil ca unele funcții să nu fie disponibile și să fie în gri.
În prezent, nu toate produsele acceptă funcția Stare dispozitiv / Informații.

Aplicația Brother SupportCenter este compatibilă cu următoarele produse Brother:

Imprimante inkjet /Fax/MFC/DCP
 Imprimante Monocrom Laser
 Imprimante color (Lased/LED)
 Echipamente multifuncționale monocrom Laser Fax/MFC/DCP
Echipamente multifuncționale colour Fax/MFC/DCP (Laser/LED)
 Imprimante de mare viteză pentru grupuri de utilizatori 
P-touch (PT/RL)
 Imprimante de etichete (QL/TD)
Cusut & brodat
Echipamente de tăiat
Imprimante mobile (RJ/PJ/MW)
Scanere de documente
Stamp Creator
 Ecrane Head Mount 

Puteți utiliza funcția "Găsiți prin Wi-Fi" a aplicației pentru a selecta produsul Brother, dacă este conectat la aceeași rețea fără fir la care este conectat și dispozitivul dvs. mobil.

Aplicația Brother SupportCenter funcționează cu dispozitive mobile Apple și Android. Asigurați-vă că dispozitivul dvs. mobil utilizează unul dintre următoarele sisteme de operare:

Android: Versiunea 4.0 sau superioară.
iOS (iPhone, iPad, și iPod touch): Versiunea 9.0 sau superioară.

• Brother SupportCenter oferă acces la informații de configurare, manuale de produs, întrebări frecvente și sfaturi de depanare.
• Brother My Supplies vă permite să monitorizați și să comandați consumabilele imprimantei Brother (cerneală sau toner).
• Brother iPrint & Scan vă permite să imprimați și să scanați de pe dispozitivul mobil sau computer pe o rețea fără fir.

Căutați suport suplimentar? Examinați opțiunile de mai jos:

Pictogramă înregistrare produs Brother

Înregistrați-vă echipamentul

Proces de înregistrare rapid și ușor de urmat.

Revendicați promoții eligibile în zona personală a Contului dvs. Brother online.

 Țineți evidența produselor achiziționate și activați garanțiile acestora.

Înregistrare echipament

Pictogramă descărcare documentație și drivere Brother

Drivere și descărcări

Actualizați driverele de pe dispozitivul dvs. Brother sau descărcați software-ul.

De asemenea, puteți găsi instrumente de reparare a conexiunilor de rețea și o serie de descărcări BRAdmin.

Aflați mai multe

Aveți nevoie de informații despre garanții, centre de service și reciclare?