Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Mesaje de eroare (2) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am primit mesajul de eroare "Calibration failed" când am încercat să calibrez scanerul. (Pentru Windows)
Mobil (1) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) .
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (1) Scanerul este conectat dar nu alimentează hârtia sau nu reacţionează deloc. (Pentru Macintosh)
Imprimare (3) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima şi scana folosind iPhone, iPod touch şi iPad?
Scanare (8) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Calibrarea scanerului. (Pentru Macintosh) Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima şi scana folosind iPhone, iPod touch şi iPad? Scanarea unui document în Windows 8 și Windows 10. Scanerul Brother nu apare în utilitarul "Print & Fax" sau "Print & Scan" sau "Printers& Scanners". (Mac OS X 10.4 - 10.10) Scanerul este conectat dar nu alimentează hârtia sau nu reacţionează deloc. (Pentru Macintosh)