Angajamentul față de protejarea mediului este vital pentru Brother: sărbătorim Ziua Pământului 2017

 

Specialistul în tehnologii de imprimare și comunicare, Brother, sărbătorește Ziua Pământului 2017 ca parte din planul său pe termen lung de implicare în protejarea planetei.

Pe 22 Aprilie, de Ziua Pământului, Brother sărbătorește alături de partenerul său, organizația CoolEarth, eforturile pe termen lung în care sunt implicați împreună începând cu 2010. Va avea loc o comunicare amplă la nivel european, având ca obiectiv atragerea atenției asupra necesității implicării în protejarea climei, dar și pentru a încuraja activitățile de reciclare.

Ziua Pământului a început să fie sărbătorită în anul 1970, ca zi națională în Statele Unite, pentru a atrage atenția asupra mediului și pentru a promova un stil de viață sustenabil. De atunci este sărbătorită la nivel global pentru a reaminti și a obține implicarea tot mai multor comunități în protejarea mediului.
Având peste un miliard de participanți în 192 de țări, a devenit cel mai mare eveniment din lume.

Brother dorește să amintească de responsabilitatea pe care și-a asumat-o față de clienții, partenerii și furnizorii săi, de a fi o companie conștientă și implicată în protejarea mediului la nivel global. Brother și-a luat angajamentul de a desfășura activități etice, responsabile și sustenabile, dezvoltând proceduri elaborate și eficiente și devenind partener al organizațiilor de protejare a mediului, pentru a-și respecta acest angajament.

În 2010, Brother a devenit una dintre cele mai importante corporații partenere a unei organizații de protejare pădurilor tropicale, Cool Earth – astfel se implică în protejarea pădurilor și a comunităților locale. Brother promovează sponsorizarea Cool Earth prin schema de reciclare a cartușelor, astfel a contribuit la protejarea 2,7 milioane de copaci în pădurea tropicală din Peru, pe o suprafață de peste 1800 de hectare, și 1,6 milioane de copaci în Papua Noua Guinee, pe o suprafață de peste 1100 de hectare. Aceasta înseamnă cu 2,1 milioane de tone de CO2 în atmosferă.

 

Un alt mod în care Brother a obținut o reducere a emisiilor de CO2 este continua modernizare a unităților de producție.

Un Plan de Acțiune pentru Mediu a fost implementat de Brother pentru a reduce emisiile cu 30%, între 1990 și 2020, pentru opt unități de producție din Japonia. Scăderea emisiilor a fost obținută prin implementarea unor măsuri de economisire a energiei prin mărirea eficienței sistemelor de ventilare și iluminat dar și a echipamentelor de producție.

Obiectivul a fost atins în anul 2013, cu 7 ani înainte de termen, ceea ce a dus la implementarea suplimentară a altor activități care să reducă și mai mult emisiile de CO2.

Brother aplică aceeași atitudine responsabilă față de mediu și produselor sale, creând echipamente în concordanță cu reglementările celor mai recunoscute organisme de certificare, incluzând Blue Angel și Nordic Swan.

Cumpărând un produs eficient din punct de vedere energetic, clienții economisesc bani pe termen lung și protejează mediul. Echipamentele prietenoase cu mediul au consum de energie redus, emisii scăzute, componente și consumabile reciclabile.

https://www.coolearth.org/our-supporters/

 

Băiat pe barcă