Gama TonerBenefit

Reprezentanța Brother în România anunță disponibilitatea pe piața locală a echipamentelor TonerBenefit – gamă laser mono A4 creată pentru a oferi utilizatorilor consumabile originale la preț foarte mic. Prețul recomandat al unui toner este de 99 lei pentru 2000 de pagini.

Începând cu luna februarie, sunt disponibile pe piața locală echipamentele Brother TonerBenefit pentru birouri mici și medii - imprimanta  HL-B2080DW, multifuncționalul DCP-B7520DW și multifuncționalul cu fax și ADF de 50 de coli MFC-B7715DW.

Toate modelele au viteză de imprimare de 34ppm, tavă de alimentare de 250 de coli, imprimare duplex automată și conectivitate cu fir și wireless. La livrare, echipamentele au un toner inițial de 2,000* de pagini inclus.

Conceptul gamei TonerBenefit face accesibile consumabilele originale, prețul recomandat al unui toner fiind de 99 lei pentru 2000 de pagini*, astfel încât utilizatorii să beneficieze de imprimare de calitate fără compromisuri.

 

Funcţii şi caracteristici

Produsele au un design compact, sunt silențioase și permit conectivitate Wi-Fi cu suport Brother iPrint&Scan, Apple AirPrint și Google Cloud Print, pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea să tipărească direct de pe dispozitive mobile.

Tot la un preț recomandat de 99 de lei sunt și tonerele primelor modele TonerBenefit, imprimanta HL-1222WE și multifuncționalul DCP-1622WE, lansate în noiembrie 2017 pentru birouri mici și acasă.

 Tonerul acestora are o capacitate de până la 1500* de pagini. Echipamentele au o viteză de imprimare de 20ppm, memorie de 32Mb, tavă cu o capacitate de 150 de coli și conectivitate wireless.

Echipamentele și consumabilele acestora sunt disponibile în rețeaua partenerilor autorizați și beneficiază de 3 ani garanție prin înscrierea pe www.brother.ro.
(* Capacitatea aprox. este în conformitate cu ISO/IEC 19752.)


Despre Brother

Brother este unul dintre cei mai mari dezvoltatori de tehnologii de imprimare și comunicare. Pe segmentul de piață al echipamentelor multifuncționale laser monocrom, Brother a devenit lider de piață tradițional în Europa. Fondată în anul 1908 în Japonia, în anul 2008 compania a aniversat 50 de ani de existenţă în Europa. La nivel mondial, Brother are peste 25,000 de angajați. Calitatea, preţurile avantajoase, programele de marketing, distribuție și service la nivel local, grija pentru protecția mediului şi permanenta poziționare alături de clienți, sunt tot atâtea atribute care asigură succesul Brother în Europa. Produsele Brother sunt bazate pe tehnologie proprietară care este dezvoltată, produsă și distribuită în proporție de 100% in-house. Brother deţine o serie de certificări internaționale de renume precum “Energy Star”, “der Blauer Engel” şi “Ecomark”.