Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Mesaje de eroare (26) Înloc. cilindru (Replace Drum) Înlocuire toner (Replace Toner) Apel de service Blocaj intern (Jam Inside) Blocaj tava (Jam Tray) Capac Deschis (Cover is Open) Când instalez suita MFL-Pro de pe CD-ROM sau pachetul complet de drivere & aplicaţii descărcat de la secţiunea "Descărcări"primesc mesajul de eroare "IS052 InstallNetworkDriver". Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Ce reprezintă indicațiile LED? Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! (Drum !) Eroare cartus (Cartridge Error) Eroare Cuptor sau Auto-diagnostic Fără cilindru (No Drum) Fără hârtie (No Paper) Fără toner (No Toner) Imprim.Impos. (Print Unable sau Print Unable XX) LED-ul de eroare este încă aprins sau clipește după ce înlocuiesc unitatea de cilindru cu una nouă. Memorie Plina (Out of Memory) Mesajul de eroare „No supported Devices found” (niciun dispozitiv acceptat găsit) apare pe ecranul Brother iPrint& Scan (dispozitiv mobil). Pe Macintosh primesc un mesaj care mă informează că "The optical photoconductor needs to be replaced./ The paper tray isalmost empty. " (Unitatea de cilindru trebuie înlocuită/Tava de hârtie este aproape goală). Pe Status Monitor apare eroarea "Deconectat" (Offline). Prea puţin toner (Toner Low) Racire (Cooling Down) Tocmai am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Low" / "ReplaceToner" / "Toner Ended" şi ledul Toner este încă aprins sau clipeşte. Toner consumat (Toner Ended) Mai mult
Fax (1) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10)
Linux (11) Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Mai mult
Mobil (18) Ce conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android ™) folosind Brother iPrint & Scan? Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce este Brother iPrint&Scan? Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare „No supported Devices found” (niciun dispozitiv acceptat găsit) apare pe ecranul Brother iPrint& Scan (dispozitiv mobil). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Pot utiliza AirPrint cu echipamentul meu Brother? Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (6) (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter (Video) Alimentarea hârtiei A5 Alimentarea hârtiei în tavă. Blocaj intern (Jam Inside) Blocaj tava (Jam Tray) O pagină goală este alimentată de la aparatul meu Brother, deși nu încerc să imprim sau să copiez documente.
Imprimare (31) Activați sau dezactivați modul Toner Save (economisire toner). Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Am o problemă cu calitatea la imprimare. Anulați sarcinile de imprimare utilizând panoul de control al imprimantei. Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Ce conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android ™) folosind Brother iPrint & Scan? Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Imprimanta nu imprimă sau imprimă în mod neașteptat. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ Scanarea folosind un dispozitiv mobil. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare „No supported Devices found” (niciun dispozitiv acceptat găsit) apare pe ecranul Brother iPrint& Scan (dispozitiv mobil). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot imprima de pe calculator prin rețea. (Pentru Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima utilizând dispozitivul Brother într-o rețea wireless (Windows) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pagina imprimată nu este aliniată corect sau dimensiunea documentului imprimat este redusă la imprimarea documentului dinMicrosoft Word 2010. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Mai mult
Scanare (10) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Ce conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android ™) folosind Brother iPrint & Scan? Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Imprimarea/ Scanarea folosind un dispozitiv mobil. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare „No supported Devices found” (niciun dispozitiv acceptat găsit) apare pe ecranul Brother iPrint& Scan (dispozitiv mobil). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad? Mai mult