Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (1) Nu pot utiliza Gmail pentru funcțiile de e-mail (cum ar fi Scan-to-email) și Fax prin Internet (i-Fax)
Mesaje de eroare (14) Înlocuirea Rolei de preluare (Înlocuire role). Înlocuiţi rola inversoare (Înloc role inver) "Multiflux" sau "Detectare alimentare multiplă" Aparat inutiliz. (Unusable Device ) Blocaj document Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când apăs pictograma Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil apare mesajul de eroare "No Supported DevicesFound" (Nu a fost găsit niciun dispozitiv suportat). Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Eroare de scanare datorită lungimii, reduceți lungumea (Reduceți lungime) I cannot install the driver because an error message appears on my PC (Windows XP). Memorie Plina (Out of Memory) Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Scan. Imposibil XX (Unable to Scan XX) Scanerul scoate un beep de fiecare dată când scanez, unele leduri sunt mereu aprinse, sau pe LCD apare alerta de mentenanțăprogramată. Mai mult
Fax (3) Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Nu pot utiliza Gmail pentru funcțiile de e-mail (cum ar fi Scan-to-email) și Fax prin Internet (i-Fax)
Mobil (12) Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Când apăs pictograma Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil apare mesajul de eroare "No Supported DevicesFound" (Nu a fost găsit niciun dispozitiv suportat). Ce este Brother iPrint&Scan? Cum pot utiliza dispozitivul meu mobil cu NFC împreună cu echipamentul Brother compatibil NFC? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) La vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul meu mobil Android™ folosind aplicaţia Brother Image Viewer, toatepaginile cu numere pare sunt goale. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad? Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Altele (1) Scanerul scoate un beep de fiecare dată când scanez, unele leduri sunt mereu aprinse, sau pe LCD apare alerta de mentenanțăprogramată.
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (3) "Multiflux" sau "Detectare alimentare multiplă" Alimentarea documentelor Blocaj document
Imprimare (7) Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Cum pot utiliza dispozitivul meu mobil cu NFC împreună cu echipamentul Brother compatibil NFC? Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad?
Scanare (35) "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Alimentarea documentelor Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Apare mesajul de eroare "Incorrect PIN" (PIN greșit) și nu pot scana datele în rețea (Scanare înrețea) sau către SharePoint (scanare către SharePoint). Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când apăs pictograma Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil apare mesajul de eroare "No Supported DevicesFound" (Nu a fost găsit niciun dispozitiv suportat). Configurarea setărilor de scanare utilizate frecvent pe calculator. Cum pot utiliza dispozitivul meu mobil cu NFC împreună cu echipamentul Brother compatibil NFC? Cum se pornește și utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru macOS 10.14 sau anterior) Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Folosesc funcția Scanare către e-mail (server de e-mail) pentru a trimite un document scanat direct la o adresă de e-mail.Deoarece furnizorul nostru necesită o autentificare pentru serverul SMTP, nu mai pot utiliza această funcție. Folosesc Mac OS X 10.7.x sau mai recent. Funcția de scanare în rețea nu funcționează la utilizarea tastei SCAN depe panoul de control a echipamentului Brother. Funcția de scanare în rețea nu funcționează la apăsarea tastei de scanare de pe panoul de control al aparatului Brother.(Pentru Windows) Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) La vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul meu mobil Android™ folosind aplicaţia Brother Image Viewer, toatepaginile cu numere pare sunt goale. Modificarea setărilor de scanare în ControlCenter. Nu pot găsi computerul de destinație în rețea atunci când încerc să scanez un document utilizând tasta descanare sau panoul de control al aparatului. Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Nu se poate scana un document lung. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pe marginea documentelor scanate apare o linie gri sau margine. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad? Pot vizualiza sau edita documente pe dispozitivul mobil Android™ care au fost scanate folosind echipamentul Brother? Resetați Scheduled maintenance counter Scanare duplex (două fețe) Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier cu mai multe pagini în loc de salvarea fiecărui scanîntr-un fișier separat. Scanarea și salvarea unui document în format PDF utilizând tasta de SCANARE de pe echipamentul meu Brother(Scanare în fișier) Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru Windows (Scan to File) Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru macOS 10.14 sau anterior (Scan to File) Scanarea unui document folosind Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Scanați un document în Windows 8 și Windows 10. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult