Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Mesaje de eroare (14) Înlocuiţi rola (Replace Roller) Alim. multiplă (Multifeed) Aparat inutiliz. (Unusable Device ) Apel service (Service Call) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Capac deschis. (Cover is Open) Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Ce înseamnă indicațiile LED? Document Blocat (Document Jam) Eroare echipament Înloc. piesele (Replace Parts) Înloc. separat. (Replace Pad) Memorie Plina (Out of Memory) Scan Impos. (Scan Unable) Mai mult
Fax (1) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10)
Mobil (3) Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. La vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul meu mobil Android™ folosind aplicaţia Brother Image Viewer, toatepaginile cu numere pare sunt goale. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer.
Imprimare (2) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Pot imprima şi scana folosind iPhone, iPod touch şi iPad?
Scanare (21) "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când încerc să scanez un document, aplicație de scanare se blochează. (OS X 10.11) Configurarea setărilor de scanare utilizate frecvent pe calculator. Cum pot scana şi salva docmente pe dispozitivele mobile Android™ folosind echipamentul Brother? Cum se pornește și utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru macOS 10.14 sau anterior) Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Echipamentul Brother este zgomotos când scanează documente. Folosesc Mac OS X 10.7.x sau mai recent. Funcția de scanare în rețea nu funcționează la utilizarea tastei SCAN depe panoul de control a echipamentului Brother. Hârtie potrivită pentru scanare La vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul meu mobil Android™ folosind aplicaţia Brother Image Viewer, toatepaginile cu numere pare sunt goale. Modificarea setărilor de scanare în ControlCenter. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima şi scana folosind iPhone, iPod touch şi iPad? Scanare duplex (două fețe) Scanare unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru Windows (Scan to File) Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru macOS 10.14 sau anterior (Scan to File) Scanați documente mai lungi de 14 inci (35.5 cm) utilizând ControlCenter Scanați un document în Windows 8 și Windows 10. Mai mult