Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Driver / Software (28) Actualizați Driver-ul sau Firmware-ul pentru echipamentul dvs. Brother Adăugarea echipamentului meu Brother (driver de imprimantă) folosind Mac OS X 10.5 - 10.11. Adăugarea echipamentului Brother (driver de imprimantă) folosind macOS 10.12 sau ulterior. Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Când actualizez firmware-ul, ecranul echipamentului afișează bare verticale sau LED-urile indică o eroare. Ce format de pachet de drivere este acceptat de distribuția mea Linux? Cum să identificați Sistemul de operare (OS). Cum se deschide Control Panel (Control Panel pentru Windows) De unde pot descărca aplicația Brother iPrint&Scan pentru Mac? Descărcarea unui fișier de la secțiunea "Descărcări" și salvarea acestuia pe un calculator cu Windows 8. Deschiderea aplicației Status Monitor Dezactivarea funcţiei de afişare a programului Status Monitor (Windows®) Dezinstalarea de drivere și software Brother (Windows) Dezinstalarea driverelor. (Mac OS X 10.6 - macOS 12) Imprimarea în format poster (Windows®) Instalarea driverelor încorporate (pentru Windows 8 și Windows 10) Instalarea PaperPort™ 12SE/14SE (Windows) Instalați driverul echipamentului Brother pentru a imprima și a scana de pe Mac ( macOS 10.14 sau o versiune anterioară) Instalați software-ul aparatului Brother de pe discul de instalare furnizat sau din Pachetul complet de drivere. (Windows) În Windows, driverul de imprimantă sau scaner Brother este într-o limbă străină. Cum pot modifica driverul de imprimantă sauscaner pentru a fi în limba locală? Mesajul de eroare „No machine found” (niciun echipament găsit) apare când am instalat drivere cu conexiuneUSB (pentru Windows). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi anumite opțiuni în preferințele de imprimare. (Pentru Windows) Nu pot instala driverele Brother pe Debian 10 (Linux) Nu pot instala driverul de imprimantă Brother (MacOS 10.15 sau versiuni anterioare) Nu pot salva un fișier descărcat de pe site-ul web de asistență Brother (pentru Windows) Verificaţi tipul driverului de scaner conectând cablul USB/ Paralel. Verificați versiunea de firmware. Mai mult
Configurare produs (13) (Video) Conectarea liniei telefonice și a cablului de alimentare (Video) Despachetarea echipamentului Brother (Video) Umplerea rezervoarelor de cerneală (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter (Video) Alimentarea unui plic (fanta de alimentare manuală) (Video) Configurarea echipamentului Brother Alimentarea hârtiei în fanta de alimentare manuală. Configurarea funcţiei de oprire automată a aparatului Introducerea unui text pe aparatul Brother Resetaţi aparatul dumneavoastră Brother Setarea datei şi a orei Setarea numărătorii inverse pentru modul Sleep Unde se află portul USB/Ethernet al echipamentului? Mai mult