Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Driver / Software (23) Încerc să instalez driverul cu setările de reţea, dar nu pot localiza un echipament Brother conectat la reţea pentru afinaliza instalarea driver-ului. (Pentru Windows®) Actualizați driverul si firmware-ul echipamentului dvs. Brother Actualizați firmware-ul aparatului dvs. utilizând Brother iPrint & Scan (Android / iOS) Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Când actualizez firmware-ul, ecranul echipamentului afișează bare verticale sau LED-urile indică o eroare. Ce format de pachet de drivere este acceptat de distribuția mea Linux? Cum să identificați Sistemul de operare (OS). Cum se deschide Control Panel (Control Panel pentru Windows) De unde pot descărca aplicația Brother iPrint&Scan pentru Mac? Descărcarea unui fișier de la secțiunea "Descărcări" și salvarea acestuia pe un calculator cu Windows 8. Dezinstalarea programului software Brother și a driverelor (Windows) Echipamentul Brother nu poate fi găsit în rețea când instalez driverele pe calculator. Instalarea driverelor integrate (pentru Windows 8 sau mai recent) Instalarea PaperPort™ 12SE/14SE (Windows) Instalați software-ul aparatului Brother de pe discul de instalare furnizat sau din Pachetul complet de drivere. (Windows) În Windows, driverul de imprimantă sau scaner Brother este într-o limbă străină. Cum pot modifica driverul de imprimantă sauscaner pentru a fi în limba locală? La actualizarea firmware-ului folosind meniul "Firmware Update" al echipamentului Brother, apare o eroareși actualizarea de firmware nu se efectuează. Mesajul de eroare „No machine found” (niciun echipament găsit) apare când am instalat drivere cu conexiuneUSB (pentru Windows). Modificați setările din driver-ul de imprimantă (Pentru Windows) Nu pot găsi anumite opțiuni în preferințele de imprimare. (Pentru Windows) Nu pot instala driverele Brother pe Debian 10 (Linux) Nu pot salva un fișier descărcat de pe site-ul web de asistență Brother (pentru Windows) Verificaţi tipul driverului de scaner conectând cablul USB/ Paralel. Mai mult
Setări reţea (23) Activarea sau dezactivarea interfeței de rețea a echipamentului Brother. Aflaţi adresa MAC a plăcii de reţea Brother Care este parola implicită pentru echipamentul Brother din rețea, BRAdmin, Remote Setup sau Web Based Management? Ce înseamnă imprimarea Network Shared (Partajată în reţea)? Conectați un echipament Brother la o rețea fără fir (Wi-Fi) folosind aplicația Brother Mobile Connect Configurarea echipamentului Brother într-o rețea wireless (Windows/macOS) Configurarea setărilor rețelei utilizând panoul de control Configurați un echipament Brother și dispozitivul dvs. mobil într-o rețea wireless (Wi-fi) Cum să găsiți informațiile de securitate pentru rețeaua wireless (de ex. SSID, Parola etc.) pentru Windows Doresc să conectez echipamentul meu Brother la o rețea fără fir folosind WPS (Wi-Fi Protected Setup™) Echipamentul Brother nu poate fi găsit în rețea când instalez driverele pe calculator. Găsiți informațiile de securitate wireless (de exemplu, SSID, cheie de rețea etc.) pentru Mac OS X 10.5 sau o versiuneulterioară Imprimarea raportului de configurare a reţelei Imprimarea raportului WLAN La configurarea wireless se solicită un WPS PIN pentru a finaliza configurarea Nu pot imprima pe o rețea wireless (Wi-fi) (Windows) Nu pot imprima într-o rețea wireless (Mac) Nu pot repara conexiunea cu fir sau wireless utilizând Network Connection Repair Tool (Windows) Protejați echipamentul Brother împotriva accesului neautorizat prin rețea Puncte importante pe care trebuie să le confirmați înainte de a configura echipamentul Brother pentru o rețea wireless. Resetați setările rețelei la setările din fabricație Software-ul BRAdmin Professional nu poate localiza mașina Brother în rețeaua mea. Utilizarea Mopria™ Print Service (MPS) cu echipamentul Brother Mai mult
Configurare produs (7) (Video) Alimentarea Plicurilor (Video) Umplerea rezervoarelor de cerneală (Video) Configurarea echipamentului Brother Configurarea funcţiei de oprire automată a aparatului Încărcarea hârtiei în fanta de alimentare manuală Resetarea aparatului Setarea datei şi a orei