Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (3) Nu pot utiliza Gmail pentru funcțiile de e-mail (cum ar fi Scan-to-email) și Fax prin Internet (i-Fax) Protejați echipamentul Brother împotriva accesului neautorizat din rețea Resetaţi aparatul dumneavoastră Brother
Cloud (2) Conectați-vă aparatul și imprimați folosind Native Printing (ChromeOS) Nu pot imprima din Google Cloud Print ™.
Copiere (9) Copierea unui card de identitate Copierea unui document Corectarea alimentării pentru a elimina liniile verticale Documentele mele nu sunt alimentate prin Alimentatorul automat de documente (ADF) când încerc să trimitun fax, scanez către PC, sau să fac o copie. Imprimarea folosind doar cerneală neagră când cernelurile color s-au terminat. Schimbați opțiunile definite dacă aveți probleme la imprimare Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol). Verificarea alinierii imprimării de pe aparatul Brother Verificarea calităţii imprimării
Mesaje de eroare (26) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Absorb de cern e aproape plin/ Cut.crn.ap.plină / Absorb apr plin (Ink Absorber NearFull / InkBox NearFull / AbsoerberNearFull) Aliment. manuală (Manual Feed) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Capac deschis (Cover is Open) Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Cut. cern. plină (Ink Box Full) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Dimens. nepotriv. hârtie (Paper Size Mismatch / Size Mismatch) Document Blocat (Document Jam) Fara hartie / Lipsă hârtie (No Paper Fed / No Paper Fed) Folosesc Windows Vista/ Windows 7 şi un echipament Brother conectat la reţea. Următoarea eroare "Error - Sent to Printer", "Sentto Printer" sau "Deleting - Printing" apare în coada de aşteptare pe PC. Hartie blocata (Paper Jam) Hibernare (Sleep) Imprim. imposibilă (Unable to Print XX) Insuf. cerneală (Ink Low) Memorie plină (Out of Memory) Mesajul de eroare „No machine found” (niciun echipament găsit) apare când am instalat drivere cu conexiuneUSB (pentru Windows). Nu pot repara conexiunea cu fir sau wireless utilizând Network Connection Repair Tool (Windows) Pe Status Monitor apare "Offline". Reumplere cerneală (Refill Ink) Scan imposibilă (Unable to Scan / Scan Unable) Tava nu a fost detectată/ Tava de hârtie nu a fost detectată/ Tava #1 nu a fost detectată Temperat. Inalta (High Temperature) Temperat. Joasa (Low Temperature) Mai mult
Fax (9) Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Corectarea alimentării pentru a elimina liniile verticale Documentele mele nu sunt alimentate prin Alimentatorul automat de documente (ADF) când încerc să trimitun fax, scanez către PC, sau să fac o copie. Imprimarea folosind doar cerneală neagră când cernelurile color s-au terminat. Nu pot utiliza Gmail pentru funcțiile de e-mail (cum ar fi Scan-to-email) și Fax prin Internet (i-Fax) Schimbați opțiunile definite dacă aveți probleme la imprimare Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol). Verificarea alinierii imprimării de pe aparatul Brother Verificarea calităţii imprimării
Linux (22) Când încerc să trimit un PC-FAX, hârtia este imprimată în loc să fie trimisă prin FAX. (Linux) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Ce format de pachet de drivere este acceptat de distribuția mea Linux? Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Lista de comenzi a brscan. (Linux) Nu pot imprima de pe un PC client pe o imprimantă de pe un print server. (Linux) Nu pot imprima sau scana prin USB pe Debian 11 sau mai recent, Ubuntu 20.04 sau mai recent sau pe un derivat al său(Linux) Nu pot instala driverele Brother pe Debian 10 (Linux) Nu pot instala driverul de imprimantă Linux în Fedora 33 sau o versiune ulterioară. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Verificarea volumului de cerneală sau toner rămas (Linux) Mai mult
Mobil (21) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers found" apare când ating pictograma Print de pe dispozitivul meu mobil(iPhone, iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Utilizarea Mopria™ Print Service (MPS) cu echipamentul Brother Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (12) (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Alimentarea hârtiei în fanta de alimentare manuală. Aparatul Brother alimentează mai multe coli de hârtie odată. Document Blocat (Document Jam) Documentele mele nu sunt alimentate prin Alimentatorul automat de documente (ADF) când încerc să trimitun fax, scanez către PC, sau să fac o copie. Documentul este blocat în interiorul unităţii ADF Documentul este blocat în partea superioară a unităţii ADF Hârtia Glossy nu se alimentează corect. Hartie blocata (Paper Jam) Încărcarea documentelor în alimentatorul automat de documente (ADF) Încărcarea documentelor pe sticla scanerului Scoateți documentele de mici dimensiuni blocate în unitatea ADF Mai mult
Imprimare (46) Îmbunătățirea calității slabe la imprimare. În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Add your Brother machine with AirPrint (macOS) Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Brother iPrint & Scan nu poate găsi echipamentul meu Brother (macOS) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună Când imprim fotografii pe Brother Photo Paper (Seria BP71), zonele negre de pe poze arată verzui–negru sau culorile nu sepotrivesc cu cele ale fotografiei originale. Ce ar trebui să fac? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Corectarea alimentării pentru a elimina liniile verticale De ce tancurile cu cerneală color se golesc chiar dacă imprim color rar sau deloc? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) După înlocuirea sau repararea echipamentului Brother, la imprimarea de pe calculator se pot observa dungi colorateneuniforme. Imprimarea în format poster (Windows®) Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea este înceată sau imaginile imprimate sunt prea închise (Windows) Imprimarea folosind doar cerneală neagră când cernelurile color s-au terminat. Imprimarea manuală pe ambele feţe ale colii de hârtie (Imprimare faţă-verso manuală) Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Imprimările din Windows Photo Viewer nu sunt clare. Mesajul de eroare "No AirPrint Printers found" apare când ating pictograma Print de pe dispozitivul meu mobil(iPhone, iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima de pe calculator prin USB. Nu pot imprima fără margini (borderless). Nu pot imprima pe o rețea wireless (Wi-fi) (Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima utilizând echipamentul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Nu pot repara conexiunea cu fir sau wireless utilizând Network Connection Repair Tool (Windows) Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Reducerea zgomotului la imprimare Schimbați opțiunile definite dacă aveți probleme la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Ştergerea sarcinilor de imprimare din coada de imprimare. Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol). Verificarea alinierii imprimării de pe aparatul Brother Verificarea calităţii imprimării Mai mult
Scanare (40) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Încerc să folosesc un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu aparatul sau descărcat de pe Internet și nu pot scana de peWindows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016 sau Windows Server2022. Am actualizat calculatorul cu Windows 11 folosind Windows Update și nu mai pot imprima, scana sau trimite faxuri de pe PC. Brother iPrint & Scan nu poate găsi echipamentul meu Brother (macOS) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Combinați mai multe documente scanate într-un singur fișier cu PaperPort™ Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Documentele mele nu sunt alimentate prin Alimentatorul automat de documente (ADF) când încerc să trimitun fax, scanez către PC, sau să fac o copie. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Încărcarea documentelor în alimentatorul automat de documente (ADF) Încărcarea documentelor pe sticla scanerului Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot repara conexiunea cu fir sau wireless utilizând Network Connection Repair Tool (Windows) Nu pot scana prin rețea. Nu pot scana un document folosind Brother iPrint & Scan (Windows / macOS) Nu se poate scana din Alimentatorul automat de documente (ADF), dar echipamentul scanează de pe fereastra scanerului (Windows) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Salvarea datelor scanate într-un folder ca fişier PDF Salvarea datelor scanate într-un folder sub formă de fişier PDF utilizând modul avansat al ControlCenter4 (Windows®) Salvaţi datele scanate într-un director ca fişier PDF utilizând ControlCenter4 Modul rezidenţial (Windows®) Scanare către fişier ataşat e-mail Scanarea către un fișier atașat la un Email folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea folosind Nuance™ PaperPort™ 14SE sau alte aplicații Windows Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier cu mai multe pagini în loc de salvarea fiecărui scanîntr-un fișier separat. Scanarea unei imagini şi introducerea acesteia într-o aplicaţie Office 2007.(Pentru Windows Vista sau mai recent) Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document în Windows 8 și Windows 10 Scanarea către un fișier text editabil (OCR) folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanarea unui document folosind Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Mai mult