Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Copiere (8) În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Încrețituri Îndoită sau vălurită Înregistrarea greșită a culorii Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Linii transversale Puncte colorate la intevale de 94 mm (3.7 in.) sau 30 mm (1.2 in.)
Mesaje de eroare (34) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. PF Kit xx (Replace PF Kit xx) Înloc.cutia WT (Replace WT (waste toner) Box) Înlocuire curea (Replace Belt unit) Înlocuire toner (Replace Toner) Înlocuire cuptor (Replace Fuser) Înlocuiti cil. (Replace Drum) 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Life End" sau "ReplaceToner". Avert.cutie WT (WT Box End Soon) Blocaj interior (Jam Inside) Blocaj spate (Jam Rear) Blocaj tava MF (Jam MP Tray) Blocare 2 feţe (Jam 2-sided) Blocare tava/ Blocare tava 1/ Blocare tava 2 (Jam Tray / Jam Tray 1 / Jam Tray 2) Calibrare sau Calibrare eşuată (Calibrate sau Calibration Failed sau Calibration). Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! (Drum !) Condensare (Condensation) Continui să primesc mesajul de eroare "Replace Drum" (Înloc. cilindru), "Drum End Soon" (Cilin petermin), sau "Drum Stop" (Oprire cilindru) după ce am înlocuit unitatea de cilindru cu una nouă. Curând exp. cureaua (Belt End Soon) Eroare cartus (Cartridge Error) Eroare dimens DX sau Eroare dim. 2 feţe (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Eroare tava 2 (Tray 2 Error) Eroare toner (Toner Error) Imprim.Impos. XX (Print Unable XX) Inlocuire laser (Replace Laser) Înregistrare sau Înregistrare eşuată (Registration sau Registration failed). Memorie Plina/ Mem.dt.imp.pl. (Out of Memory / Print Data Full) Oprire cilindru (Drum Stop) Pe Status Monitor apare "Offline". Racire (Cooling Down) Toner scăzut (Toner Low) Mai mult
Fax (9) În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Încrețituri Îndoită sau vălurită Înregistrarea greșită a culorii Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Linii transversale Puncte colorate la intevale de 94 mm (3.7 in.) sau 30 mm (1.2 in.)
Linux (12) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Mai mult
Mobil (19) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Ce este AirPrint? Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Mai mult
Altele (3) Echipamentul Brother scoate un beep intermitent puternic. Echipamentul meu Brother nu se alimentează. Un pointer de mouse continuă să focalizeze pe Brother Status Monitor de pe desktop când folosesc sau pornesc alte aplicații.
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (9) Încrețituri Îndoită sau vălurită Alimentarea hârtiei în tavă. Blocaj interior (Jam Inside) Blocaj spate (Jam Rear) Blocaj tava MF (Jam MP Tray) Blocare 2 feţe (Jam 2-sided) Blocare tava/ Blocare tava 1/ Blocare tava 2 (Jam Tray / Jam Tray 1 / Jam Tray 2) Cute ale plicurilor
Imprimare (45) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Încrețituri Îndoită sau vălurită Înregistrarea greșită a culorii Activarea sau dezactivarea modului Toner Save (Economisire toner). Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Culorile sunt șterse sau neclare pe întreaga pagină Cute ale plicurilor Dispersia tonerului sau petele de toner Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Efectuați calibrarea pentru a îmbunătăți densitatea culorii Imprim în principal documente în alb şi negru. Cum pot opri consumul cartuşelor color atunci când imprim? Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii sau dungi albe de-a lungul paginii Linii transversale Lipsesc linii subțiri din imagini Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pagina imprimată nu este aliniată corect sau dimensiunea documentului imprimat este redusă la imprimarea documentului dinMicrosoft Word 2010. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Puncte colorate la intevale de 94 mm (3.7 in.) sau 30 mm (1.2 in.) Reglați setările de culoare utilizând setarea personalizată din driverul imprimantei Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Mai mult
Scanare (10) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Mai mult