Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (8) Activarea funcţiei de blocare a setărilor Control setări driver imprimantă (disponibil numai pentru Windows®) Cum se utilizează Driver Deployment Wizard (disponibil doar pentru Windows) Modificarea setărilor echipamentului de pe calculator. Resetaţi aparatul dumneavoastră Brother Restricționarea accesului calculatoarelor care accesează echipamentul Brother. Schimbarea parolei de blocare a setărilor Setarea parolei de blocare a setărilor
Copiere (13) Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Ondulată sau vălurită Pete de toner Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Mesaje de eroare (21) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) Înlocuiţi cartuşul de toner. (Video) Hârtia este blocată în interiorul aparatului. (Video) Hârtia este blocată în spatele aparatului. (Video) Hârtia este blocată în tava de hârtie. (Video) Hârtia este blocată în tava duplex 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Aliment. manuală (Manual Feed) Auto-diagnostic Detectare imposibilă (Cannot Detect) DimensNeconc (Size Mismatch) Eroare dim. DX sau Eroare dim. duplex (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Hârtie tava 1 / tava 2 / tava 3 / tava 4 Impr Impos ## (Print Unable ##) Nepotrivire tip media sau nepotrivire media(Media Type Mismatch sau Media Mismatch) Pe Status Monitor apare "Offline". Primesc în continuare mesajul de eroare „Replace Drum” sau „Drum End Soon” după ce înlocuiescunitatea de cilindru cu una nouă. T1 Fără hârtie (No Paper T1) Toner consumat (TONER ENDED) Toner greșit (Wrong Toner) Mai mult
Fax (13) Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Ondulată sau vălurită Pete de toner Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Mobil (4) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan?
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (13) (Video) Hârtia este blocată în interiorul aparatului. (Video) Hârtia este blocată în spatele aparatului. (Video) Hârtia este blocată în tava de hârtie. (Video) Hârtia este blocată în tava duplex (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Cute pe plicuri Cute sau încreţituri De curând, când imprim un document din tava de alimentare manuală, echipamentului Brother îi ia mai mult timp decât de obiceipentru a începe alimentarea hârtiei. Cum pot reduce durata de timp necesară începerii alimentării hârtiei? După ce s-a terminat hârtia din tava selectată, echipamentul Brother imprimată pe un alt tip de hârtie și alt tipdintr-o altă tavă. Imagine înclinată Încărcarea hârtiei în tava de hârtie Ondulată sau vălurită Opriți alimentarea cu hârtie de două ori prin aparat atunci când imprimați pagini individuale cu 2 fețe (duplex)pornite în driverul imprimantei. (Numai pentru Windows® ) Mai mult
Imprimare (34) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Anularea unei acţiuni de imprimare Aparatul imprimă fără să i se comande, sau imprimă pagini fără sens. Calitate slabă Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cute pe plicuri Cute sau încreţituri De curând, când imprim un document din tava de alimentare manuală, echipamentului Brother îi ia mai mult timp decât de obiceipentru a începe alimentarea hârtiei. Cum pot reduce durata de timp necesară începerii alimentării hârtiei? Fixare slabă Fundal gri Imagine înclinată Imagini dublate Imprimare cu goluri Imprimare pe plicuri, etichete sau hârtie groasă din fanta de alimentare manuală. Imprimarea automată în format broșură (Windows) Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei (imprimare duplex automată). Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Ondulată sau vălurită Opriți alimentarea cu hârtie de două ori prin aparat atunci când imprimați pagini individuale cu 2 fețe (duplex)pornite în driverul imprimantei. (Numai pentru Windows® ) Pete de toner Reducerea consumului de toner Reducerea zgomotului la imprimare Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Totul negru Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Scanare (4) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil