Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Cloud (3) Ce este Brother Web Connect? Configurarea funcției pictogramei Web (Brother Web Connect). Imprimarea/ Scanarea în Cloud
Copiere (10) În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Încrețituri Îndoită sau vălurită Înregistrarea greșită a culorii Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Linii sau dungi albe de-a lungul paginii Linii transversale Puncte colorate la intevale de 94 mm (3.7 in.) sau 30 mm (1.2 in.) Reglaţi densitatea de copiere şi contrastul. Mai mult
Mesaje de eroare (44) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) Înloc. PF Kit xx (Replace PF Kit xx) Înloc.curea (Replace Belt unit) Înloc.cutia WT (Replace WT (waste toner) Box) Înlocuire toner (Replace Toner) Înlocuire cuptor (Replace Fuser) Înregistrare sau Înregistrare eşuată (Registration sau Registration failed). 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Life End" sau "ReplaceToner". Avert.cutie WT (WT Box End Soon) Blocaj Document (Document Jam) Blocaj interior (Jam Inside) Blocaj spate (Jam Rear) Blocaj tava 1/ Blocaj tava 2 (Jam Tray 1 / Jam Tray 2) Blocaj tava MF (Jam MP Tray) Blocare 2 feţe (Jam 2-sided) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Calibrare sau calibrare eşuată (Calibrate sau Calibration Failed). Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Când instalez suita MFL-Pro de pe CD-ROM sau pachetul complet de drivere & aplicaţii descărcat de la secţiunea "Descărcări"primesc mesajul de eroare "IS052 InstallNetworkDriver". Când încerc să scanez către OCR primesc următorul mesaj de eroare "This feature is not available because there is no OCR Softwareinstalled" (Această funcţie nu este disponibilă deoarece nu există un software OCR instalat). Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! (Drum !) Condensare (Condensation) Curând exp. cureaua (Belt End Soon) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Dimensiune greşită (Size Mismatch) După ce am înlocuit unitatea de cilindru cu una nouă, continui să primesc mesajul de eroare "Replace Drum"(Înlocuire cilindru), "Drum End Soon" (Cilindru pe terminate), sau "Drum Stop" (Oprire cilindru). Eroare cartus (Cartridge Error) Eroare dimens DX sau Eroare dim. 2 feţe (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Eroare Tava 2 (Tray 2 Error) Eroare toner (Toner Error) Imprim.Impos. XX (Print Unable XX) Inlocuire laser (Replace Laser) Mesajul de eroare “A file required cannot be found.(CC035)” apare când se apasă butonul “RemoteSetup” sau “Quick-Dial” în aplicaţia ControlCenter2. (pentru Macintosh) Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Oprire cilindru (Drum Stop) Pe Status Monitor apare "Offline". Primesc în continuare mesajul de eroare „Authenticate Err (eroare de autentificare)”. Racire (Cooling Down) Scanare Impos. (Scan Unable xx) Toner scăzut (Toner Low) Mai mult
Fax (20) În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Încrețituri Îndoită sau vălurită Înregistrarea greșită a culorii Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Am o problemă la primirea faxurilor. Confirmarea că faxul trimis a fost primit corect. Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Faxurile trimise sunt întotdeauna primite cu o linie neagră verticală. Imprimarea faxurilor primite și salvate în memorie. (Fax Storage) Imprimarea unui raport care va afişa o listă cu faxurile trimise şi primite. Linii sau dungi albe de-a lungul paginii Linii transversale Mesajul „EROARE” sau „NG” apare în Raportul de verificare a transmisiei când încerc sătrimit un fax. Puncte colorate la intevale de 94 mm (3.7 in.) sau 30 mm (1.2 in.) Recepționați faxuri pe computer pentru Windows (primire fax PC) Salvarea faxurilor primite în memoria echipamentului Brother. (Fax Storage) Selectarea modului de recepţie. Trimiterea unui fişier imagine ca fax de pe calculator folosind aplicaţiile software ControlCenter4 şi Brother PC-FAX (PentruWindows) Mai mult
Linux (14) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (24) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce este AirPrint? Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Altele (3) Echipamentul Brother scoate un beep intermitent puternic. Echipamentul meu Brother nu se alimentează. Un pointer de mouse continuă să focalizeze pe Brother Status Monitor de pe desktop când folosesc sau pornesc alte aplicații.
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (10) Încrețituri Îndoită sau vălurită Alimentarea hârtiei în tavă. Blocaj Document (Document Jam) Blocaj interior (Jam Inside) Blocaj spate (Jam Rear) Blocaj tava 1/ Blocaj tava 2 (Jam Tray 1 / Jam Tray 2) Blocaj tava MF (Jam MP Tray) Blocare 2 feţe (Jam 2-sided) Cute ale plicurilor Mai mult
Imprimare (45) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Încrețituri Îndoită sau vălurită Înregistrarea greșită a culorii Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Cute ale plicurilor Dispersia tonerului sau petele de toner Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Efectuarea calibrării pentru a îmbunătăți densitatea culorii Imprim în principal documente în alb şi negru. Cum pot opri consumul cartuşelor color atunci când imprim? Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii sau dungi albe de-a lungul paginii Linii transversale Lipsesc linii subțiri din imagini Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima de pe calculator prin rețea. (Pentru Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima utilizând dispozitivul Brother într-o rețea wireless (Windows) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pagina imprimată nu este aliniată corect sau dimensiunea documentului imprimat este redusă la imprimarea documentului dinMicrosoft Word 2010. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Puncte colorate la intevale de 94 mm (3.7 in.) sau 30 mm (1.2 in.) Reglați setările de culoare utilizând setarea personalizată din driverul imprimantei Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Mai mult
Scanare (58) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când încerc să scanez un document, aplicație de scanare se blochează. (OS X 10.11) Când scanez un document folosind ControlCenter, dimensiunea fişierului scanat este prea mare. Când încerc să scanez către OCR primesc următorul mesaj de eroare "This feature is not available because there is no OCR Softwareinstalled" (Această funcţie nu este disponibilă deoarece nu există un software OCR instalat). Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Combinați mai multe documente scanate într-un singur fișier cu PaperPort™ Configurarea și utilizarea funcției Scanare către FTP (Scan to FTP) Configurați și utilizați funcția Scan to Network (Scanare în rețea - pentru Windows) Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Cum scanez o imagine şi o inserez într-o aplicaţie Windows XP? Cum se pornește și utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru macOS 10.14 sau anterior) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Folosesc funcția Scanare către e-mail (server de e-mail) pentru a trimite un document scanat direct la o adresă de e-mail.Deoarece furnizorul nostru necesită o autentificare pentru serverul SMTP, nu mai pot utiliza această funcție. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Încerc să utilizez un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu echipamentul sau descărcat de pe internet, şi nu pot scana dinWindows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, sau Windows Server 2012. Nu pot găsi computerul de destinație în rețea atunci când încerc să scanez un document utilizând tasta descanare sau panoul de control al aparatului. Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Nu pot scana prin USB. (Mac OS X) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Pot imprima dar nu pot scana în rețea. (Pentru Macintosh) Pot imprima dar nu pot scana în reţea. (Pentru Windows) Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot vizualiza sau edita documente pe dispozitivul mobil Android™ care au fost scanate folosind echipamentul Brother? Primesc în continuare mesajul de eroare „Authenticate Err (eroare de autentificare)”. Scanare simplă către E-mail (Easy Scan to E-mail) Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea paginilor multiple într-un singur fişier în loc ca fiecare scan să fie salvat ca fişier individual. Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru Windows (Scan to File) Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru macOS 10.14 sau anterior (Scan to File) Scanarea şi trimiterea unui document ca fax de pe un calculator folosind aplicaţiile software ControlCenter4 şi Brother PC-FAX(Pentru Windows) Scanarea unei imagini şi introducerea acesteia într-o aplicaţie Office 2007.(Pentru Windows Vista sau mai recent) Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document dintr-o aplicaţie din Windows Vista Scanarea unui document dintr-o aplicaţie din Windows XP Scanarea unui document în Mac OS X 10.7. Scanarea unui document și adăugarea acestuia la un e-mail (Pentru Macintosh) Scanarea unui document folosind "Scanner and Camera Wizard" (Expertului scaner şi aparat foto) dinWindows XP. Scanarea unui document în PaperPort™ folosind driverul TWAIN Scanați și salvați un document în format PDF utilizând Tasta SCAN de pe aparatul Brother (Scanare cătrefișier) Scanați un document în Windows 8 și Windows 10. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor de scanare pentru scanarea din ControlCenter2 sau folosind tasta SCAN (Pentru Macintosh) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Trimiterea datelor scanate către un server de email Utilizez Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bit edition. Nu pot scana din Corel® Paint Shop Pro® X cuajutorul driverului WIA. Ce pot face? Utilizez Windows XP. Nu pot scana cu ajutorul cablului USB. Ce pot face? Mai mult