Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (1) Protejați echipamentul Brother împotriva accesului neautoriat din rețea
Cloud (3) Ce este Brother Web Connect? Configurarea funcției pictogramei Web (Brother Web Connect). Imprimarea/ Scanarea în Cloud
Copiere (6) Copierea ambelor părţi ale unui card ID. Efectuarea unei copii pe ambele părţi. (Duplex) Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au terminat. La efectuarea unei copii, imaginea sau textul este tăiat. Pe documentele imprimate apare linii late, orizontale, estompate(banding) Una sau mai multe dintre culorile mele nu sunt tipărite (gol).
Mesaje de eroare (33) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. Cerneală (Replace Ink) Absorb cerneală plin (Ink Absorber Full) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Capac deschis (Cover is Open) Când instalez suita MFL-Pro de pe CD-ROM sau pachetul complet de drivere & aplicaţii descărcat de la secţiunea "Descărcări"primesc mesajul de eroare "IS052 InstallNetworkDriver". Când încerc să scanez către OCR primesc următorul mesaj de eroare "This feature is not available because there is no OCR Softwareinstalled" (Această funcţie nu este disponibilă deoarece nu există un software OCR instalat). Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Continui să primesc mesajul de eroare "Paper Jam" (Blocaj hârtie) după ce am înlăturat hârtiablocată. Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Detectare impos. (Cannot Detect) Document blocat/prea lung (Document Jam/too Long) După înlocuirea unui cartuș de cerneală, se afișează „Fără cartuș de cerneală” sau „Nu se poatedetecta” și nu pot imprima. Fara Hartie (No Paper Fed) Fără cartuş cerneală (No Ink Cartridge) Folosesc Windows Vista/ Windows 7 şi un echipament Brother conectat la reţea. Următoarea eroare "Error - Sent to Printer", "Sentto Printer" sau "Deleting - Printing" apare în coada de aşteptare pe PC. Hârtie incorectă (Wrong Paper) Hartie blocata (Paper Jam) Imprim. Imposib. 3X (Unable to Print 3X) Imprim. Imposib. 5X (Unable to Print 5X) Imprim. Imposib. 7X (Unable to Print 7X) Imprim. Imposib. XX (Unable to Print XX) Imprimantă blocată (Printer Locked) Insuf. cerneală (Ink Low) Memorie Plina (Out of Memory) Montaţi cern inbox Out of Fax Memory (Memorie fax plină) Pe Status Monitor apare "Offline". Scan. Imposibil AX (Unable to Scan AX) Tava de hârtie nu a fost detectată/ Tava #2 nu a fost detectată Temperat. Inalta (High Temperature) Temperat. Joasa (Low Temperature) Vol. de cerneală nu poate fi detectat (Cannot Detect Ink Volume) Mai mult
Fax (8) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Am o problemă la primirea faxurilor. Configurarea echipamentului meu Brother pentru a direcţiona faxurile primite căre o altă locaţie. Imprimarea faxurilor primite și salvate în memorie. (Fax Storage) Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au terminat. Primirea faxurilor pe calculator pentru Windows® (PC-FAX Receive) Selectarea modului de recepţie. Una sau mai multe dintre culorile mele nu sunt tipărite (gol).
Linux (16) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Comandă imprimare (cupswrapper) (Linux) Comandă imprimare (LPR) (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (23) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce este AirPrint? Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (7) Alimentarea hârtiei foto Alimentarea hârtiei în fanta de alimentare manuală. Alimentarea hârtiei în tavă. Alimentarea plicurilor Continui să primesc mesajul de eroare "Paper Jam" (Blocaj hârtie) după ce am înlăturat hârtiablocată. Document blocat/prea lung (Document Jam/too Long) Hartie blocata (Paper Jam)
Imprimare (39) Îmbunătățirea calității slabe la imprimare. În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Când imprim documente care conțin tabele sau imagini cu linii, precum desene tehnice, liniile nu sunt drepte sau aliniate. Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună Când imprim fotografii pe Brother Photo Paper (Seria BP71), zonele negre de pe poze arată verzui–negru sau culorile nu sepotrivesc cu cele ale fotografiei originale. Ce ar trebui să fac? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cerneala este încă umedă după imprimarea pe hârtie Glossy şi chiar după uscarea cernelii aceasta se intinde. De ce cartușele de cerneală color nu mai au cerneală, chiar dacă nu tipăresc niciodată sau rareori color? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) După înlocuirea sau repararea echipamentului Brother, la imprimarea de pe calculator se pot observa dungi colorateneuniforme. După înlocuirea unui cartuș de cerneală, se afișează „Fără cartuș de cerneală” sau „Nu se poatedetecta” și nu pot imprima. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați automat ambele fețe ale hârtiei sau unei broșuri (Imprimare față-verso/duplex) Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au terminat. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Imprimările din Windows Photo Viewer nu sunt clare. La selectarea imprimării în grayscale (tonuri de gri) din driverul imprimantei, se utilizează doar cerneală neagră sau suntutilizate toate cartuşele de cerneală pentru a produce imaginea în tonuri de gri? Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot imprima fără margini (borderless). Nu pot imprima folosind echipamentul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima pe echipamentul Brother într-o rețea wireless (Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pe documentele imprimate apare linii late, orizontale, estompate(banding) Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Una sau mai multe dintre culorile mele nu sunt tipărite (gol). Mai mult
Scanare (36) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când încerc să scanez un document, aplicație de scanare se blochează. (OS X 10.11) Când scanez un document folosind ControlCenter, dimensiunea fişierului scanat este prea mare. Când încerc să scanez către OCR primesc următorul mesaj de eroare "This feature is not available because there is no OCR Softwareinstalled" (Această funcţie nu este disponibilă deoarece nu există un software OCR instalat). Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Cum se pornește și cum se utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru Macintosh) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot găsi computerul de destinație în rețea atunci când încerc să scanez un document utilizând tasta descanare sau panoul de control al aparatului. Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot vizualiza sau edita documente pe dispozitivul mobil Android™ care au fost scanate folosind echipamentul Brother? Scanare simplă către E-mail (Easy Scan to E-mail) Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea paginilor multiple într-un singur fişier în loc ca fiecare scan să fie salvat ca fişier individual. Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document şi salvarea imaginii scanate într-un folder sau pe un hard disk local sau din reţea Scanarea unui document text şi convertirea într-un fişier text Scanarea unui document şi expedierea acestui prin e-mail ca fişier ataşat Scanarea unui document în PaperPort™ folosind driverul TWAIN Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor de scanare pentru scanarea din ControlCenter2 sau folosind tasta SCAN (Pentru Macintosh) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Utilizez Windows XP. Nu pot scana cu ajutorul cablului USB. Ce pot face? Mai mult