Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (8) Înregistrarea unui card IC pentru autentificarea utilizatorilor în Secure Function Lock Configurați Modul Public pentru Secure Function Lock 3.0 Configure Secure Function Lock 3.0 Using Web Based Management Control setări driver imprimantă (disponibil numai pentru Windows®) Cum se utilizează Driver Deployment Wizard (disponibil doar pentru Windows) Resetaţi aparatul dumneavoastră Brother Restricționarea accesului calculatoarelor care accesează echipamentul Brother. Restricționarea modificării setărilor de pe echipament pentru utilizatori.
Cloud (3) Conectați-vă aparatul și imprimați folosind Native Printing (ChromeOS) Configurarea funcției pictogramei Web (Brother Web Connect). Imprimarea/ Scanarea în Cloud
Copiere (6) Îndoită sau vălurită Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Pe pagină apar dungi sau linii verticale colorate. Pete albe Reglaţi densitatea de copiere şi contrastul.
Mesaje de eroare (38) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) Înloc. PF Kit xx (Replace PF Kit xx) Înlocuire cuptor (Replace Fuser) Înregistrare sau Înregistrare eşuată (Registration sau Registration failed). 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Life End" sau "ReplaceToner". Avert.cutie WT (WT Box End Soon) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Calibrare sau Calibrare eşuată (Calibrate sau Calibration Failed sau Calibration). Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Cilindru ! (Drum !) Condensare (Condensation) Continui să primesc mesajul de eroare "Replace Drum", sau "Drum End Soon" sau "DrumStop" după ce am înlocuit unitatea de cilindru cu una nouă. Curând exp. cureaua (Belt End Soon) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Document Blocat (Document Jam) Eroare cartuş (Cartridge Error) Eroare dimens DX sau Eroare dim. 2 feţe (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Eroare Tava 2 / Eroare Tava 3 / Eroare Tava 4 Eroare toner (Toner Error) Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava MF Hârtia este blocată sub tava de hârtie Impr Impos ## (Print Unable ##) Inlocuire laser (Replace Laser) Înlocuirea cartuşului de toner Înlocuiţi cutia pentru deşeuri de toner Înlocuiţi unitatea de curea Memorie plină/Mem.dt.imp.pl. (Out of Memory/Print Data Full) Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Oprire cilindru (Drum Stop) Pe Status Monitor apare "Offline". Scanare impos. ## (Scan Unable ##) Toner scăzut (Toner Low) Mai mult
Fax (16) Îndoită sau vălurită Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Am o problemă la primirea faxurilor. Am probleme la trimiterea faxurilor. Configurarea echipamentului meu Brother pentru a direcţiona faxurile primite căre o altă locaţie. Confirmarea că faxul trimis a fost primit corect. Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Faxurile trimise sunt întotdeauna primite cu o linie neagră verticală. Imprimarea faxurilor primite și salvate în memorie. (Fax Storage) Imprimarea unui raport care va afişa o listă cu faxurile trimise şi primite. Mesajul „EROARE” sau „NG” apare în Raportul de verificare a transmisiei când încerc sătrimit un fax. Pe pagină apar dungi sau linii verticale colorate. Pete albe Primirea faxurilor pe calculator pentru Windows (PC-FAX Receive) Selectarea modului de recepţie. Mai mult
Linux (10) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (21) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (15) Îndoită sau vălurită (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Document Blocat (Document Jam) Documentul este blocat în partea superioară a unităţii ADF Documentul este blocat sub capacul pentru documente Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava MF Hârtia este blocată sub tava de hârtie Încărcarea hârtiei în tava de hârtie Încărcarea hârtiei în tava multifuncţională (tava MF) Încărcarea şi imprimarea etichetelor utilizând tava MF Încărcarea şi imprimarea pe plicuri utilizând tava MF Îndepărtaţi bucăţile mici de hârtie blocate în unitatea ADF Mai mult
Imprimare (43) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Îndoită sau vălurită Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Ce este Storage PC Print Data (Salvarea datelor de imprimare de pe PC) folosind Active Directory®? (Windows) Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Efectuarea calibrării pentru a îmbunătăți densitatea culorii Imprim în principal documente alb-negru. Cum pot opri utilizarea cartușelor color când imprim? Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii orizontale colorate apar pe pagina Lipsesc linii subțiri din imagini Mesajul "Unsupported data for direct print: 3020" este imprimat după document. Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima de pe calculator prin rețea. (Pentru Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pagina imprimată nu este aliniată corect sau dimensiunea documentului imprimat este redusă la imprimarea documentului dinMicrosoft Word 2010. Pe pagină apar dungi sau linii verticale colorate. Pete albe Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Reducerea consumului de toner Reducerea zgomotului la imprimare Reglați setările de culoare utilizând setarea personalizată din driverul imprimantei Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Mai mult
Scanare (42) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Încerc să folosesc un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu aparatul sau descărcat de pe Internet și nu pot scana de peWindows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016 sau Windows Server2022. "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când scanez un document folosind ControlCenter, dimensiunea fişierului scanat este prea mare. Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Combinați mai multe documente scanate într-un singur fișier cu PaperPort™ Configurarea unui profil de Scanare către reţea Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Cum se pornește și utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru macOS 10.14 sau anterior) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Folosesc funcția Scanare către e-mail (server de e-mail) pentru a trimite un document scanat direct la o adresă de e-mail.Deoarece furnizorul nostru necesită o autentificare pentru serverul SMTP, nu mai pot utiliza această funcție. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot găsi computerul de destinație în rețea atunci când încerc să scanez un document utilizând tasta descanare sau panoul de control al aparatului. Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Nu pot scana prin USB. (Mac OS X) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Pot imprima dar nu pot scana în rețea. (Pentru Macintosh) Pot imprima dar nu pot scana în reţea. (Pentru Windows) Scanare simplă către E-mail (Easy Scan to E-mail) Scanarea către un fișier atașat la un Email folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea folosind Nuance™ PaperPort™ 14SE sau alte aplicații Windows Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier cu mai multe pagini în loc de salvarea fiecărui scanîntr-un fișier separat. Scanarea unei imagini şi introducerea acesteia într-o aplicaţie Office 2007.(Pentru Windows Vista sau mai recent) Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document în Windows 8 și Windows 10 Scanarea către un fișier text editabil (OCR) folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor de scanare pentru scanarea din ControlCenter2 sau folosind tasta SCAN (Pentru Macintosh) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Trimiterea datelor scanate către un folder din rețea de pe un CIFS Server Mai mult
Telefon (2) Conectarea unui telefon pe aceeaşi linie cu echipamentul Brother în modul Fax/Tel. Reglarea volumului aparatului